hallo... ik kon via via 2 webers met het type nummer 35IBSH goedkoop kopen.. goede verhalen over gehoord maar nu moet ik het nog pas maken voor mijn 1.1 ..
misschien heeft iemand hier nog goede ideeen..?
groeten Daan
2x weber 35IBSH passend maken voor 1.1
Moderators: denny, vtspower, webmasters
2x weber 35IBSH passend maken voor 1.1

1.1carb 4-bak:)
Voor zover ik weet past er geen spruitstuk zonder aanpassingen op een 1.1 kop. Maar aanpassen kan altijd. staat nog een Ax sport spruitstuk op mp (is voor 25 euro te krijgen)Daan wrote:zat meer te denken aan anders inlaatspruitstuk en andere sproeierbezetting
Citroën Bx Sport mk2 (van mij)
Citroën Ax GT chic (pink) (van me vrouw)
Citroën Ax GT chic (pink) (van me vrouw)
-
- AX Spaster Mammer
zou niet weten waarom grotere carbs een kleinere motor zou moeten verzuipen. hij krijgt alleen minder koppel onderin als je tever gaat, maar als ik hier 35mm uit mag lezen is het niks te groot voor een 1.1 (ook verre van te klein trouwens
)
4x 45mm throttlebodies op een 1.6 werkt ook prima.. kwestie van afstellen
denk alleen dat je nokkenasprofiel niet echt scherp genoeg is om flinke winsten te behalen.

4x 45mm throttlebodies op een 1.6 werkt ook prima.. kwestie van afstellen

denk alleen dat je nokkenasprofiel niet echt scherp genoeg is om flinke winsten te behalen.
-
- AX Spaster Mammer
tsja.. als ze passen op een 1.1 passen ze ook op een 1.4. kwestie van een keer een ander blokje kopen, de kop flink verbouwen en het blokje erin hangen.AX_Powah wrote:webers op een 1.1?! waarom zou je dat doen?!
Een hele berg werk en uiteindelijk vindt je t waarschijnlijk niet snel genoeg...
wel een uitdaging maar pak dan idd een sportblok/1.4gt of iets in die richting