he hallo. Ik heb weer een probleem met mijn ax gti. Die moest APK gekeurd worden en, nou ja je raad al veel mis maar alles is opgelost zelf het laatste ding de remmen. Maar goed verder, ik kwam voor iets anders. Ik wil de dus vandaag mijn auto op halen om dat hij klaar was krijg ik GVD niet meer mijn sleutel in het contact, het lijkt wel of er iets voor zit rararara hoe los ik dit nu op HELP MEEEEEEEEE
Last edited by lunaGTI on SatMar24, 2007 6:11:32 PM, edited 2 times in total.
een tip, typ met punten en nieuwe zinnen, dat leest wat makkelijker voor ons
Contact slot gaat wel vaker stuk in een AX, begint meestal met sleutel moeilijk/niet om kunnen draaien. Heb je geprobeerd door een beetje aan je stuur te sjorren en onderwijl rustig (!) je sleutel er proberen in te doen?
Doe wel voorzichtig, ik heb zo mijn sleutel gebroken en dan ben je nog verder van huis.
Als het echt niet meer wil en het kan niets anders zijn kan je ben ik bang alleen je contactslot nog vervangen. Bij de dealer kan je contactsloten op je sleutels krijgen zodat je geen andere sleutel voor het starten hebt.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
zo heb mijn tekst aan gepast sorry gebeurt bij mij wel vakker.
Maar goed, ja ik heb al geprobeert aan mijn stuur te friemelen en dan zachtjes mijn sleutel er in te krijgen, maar nee niks.
Het lijk ook als ik in het contact kijk of er iets in zit, maar dat is dan waarschijnlijk een paletje.
Heb het ook al geprobeert met een kleine schroevendraaier om het weg te krijgen , maar als je het in drukt is het weg maar zodra ik dan mijn sleutel wil proberen is het al weer terug er voor geschoten .
Dat wordt een nieuw contactslot als ik dit zo lees.
Ik heb dit een paar weken geleden gehad, en ik kon pielen en friemelen wat ik wilde maar ho maar. Dat werd dus fietsen....
Eventueel kun je de anwb bellen en de cilinder laten trekken.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Heb bij de vorige club meeting in Nieuwegein bij Raas nog de cylinder uit z'n AX gehaald. Was een pittige klus, maar wel gelukt.
Welk type AX heb je (type 1 / 2)?
Mocht je echt grote paniek hebben en verder niemand van de club in de buurt zijn, geef me dan ff een seintje. 'k Kan dan wel ff langskomen, want kan dan meteen ff bij m'n ex een radio binnen gooien.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
MNM(tm) wrote:want kan dan meteen ff bij m'n ex een radio binnen gooien.
Zonde, bakstenen zijn goedkoper hoor
Ach, bakstenen heb ik niet liggen en die radio moet toch wel, dus of 't ding nou in de kliko verdwijnt of dat ik die bij m'n ex binnen gooi, is de laatste mogelijkheid wel het leukste!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Ik heb twee maal het slot kapot gehad. Moeilijk eruit te halen, maar met een boormachine lukte het. Slot is dan wel helemaal kapot, maar kan eruit.
Ik heb de laatste keer een slot van een peugeot 305 (meen ik, je ziet snel genoeg of het past) gebruikt. Deze voelt veel robuuster aan. Enige nadeel is dat je niet een slot kunt krijgen met dezelfde sleutel als eerst.