oke, dat is interessante informatie... Ben nu toch wel heel erg benieuwd! ik laat het zo gauw mogelijk weten, en probeer een howto hierop te bouwen, maar voorlopig heb ik helaas geen tijd om de teller in te bouwen, en ben blij dat ik zoveel voorkennis op kan doen!
- Type 3's hebben soms een vernauwing in het luchtinlaatkanaal. Deze kun je vervangen door een niet-belemmerd luchtinlaatkanaal van een eerdere AX (of een open luchtfilter).
- Type 3's hebben een ander ruitensproeiersysteem. Achter en voor worden daarbij iirc met ??n pompje bediend, terwijl eerdere AXjes hiervoor 2 pompjes nodig hadden.
- Type 3's hebben vaak magneti marelli ecu
Ik kan alledrie positief beantwoorden. Al is die vernauwing er inmiddels uit
Bredere pijp is een leuke tussenstap. Daarbij heb ik een natuurlijke afkeer tegen openluchtfilters, al weet ik niet precies waarom. Ik zou niet snel een auto met een openluchtfilter kopen.