Remmerij reviseren

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
citrofreak
AX liefhebber
AX liefhebber

Remmerij reviseren

Post by citrofreak »

6 Februari jl is mijn blauwe AXje weer voor de APK geweest. Mijn oom doet dat altijd, das lekker goedkoop voor mij. Natuurlijk is mijn voiture er weer zonder kleerscheuren doorgekomen, maar wel met een aantekening "binnenkort te verwachte gebreken". Aangevinkt staat de code ac5 met schriftelijke toevoeging remslangen voorzijde.

Geen probleem dus want dat komt de volgende APK wel, maar nu zegt mijn oom dat in principe de hele remmerij aan vervanging toe is volgend jaar. Remslangen, blokken, waarschijnlijk schijven en trommels! Ook zitten er nieuwe bandjes aan te komen. Hebben jullie enig idee wat ik hiervoor opzij moet leggen, of dat het uberhaupt weluit kan! Misschien is het beter om de auto te verkopen omdat de kosten volgend jaar te hoog worden. Het is btw een 1.1i Spot uit 1996!
ImageImage

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

ik zou 'm ff opknappen als ik jou was.
remschijven, blokken en slangen zijn het geld niet en de remvoeringen kosten zeker niet de wereld; dat doe je voor < 200 euro aan onderdelen.

Ik zou die remslangen alvast eens gaan vervangen overigens, je wil echt niet dat zo'n ding sneuvelt..

als je 'm verkoopt weet je ook niet wat je krijgt, toch?

Post Reply