Als ik dat zo inschat heb je een 1.4 met dubbelle solex. Moet je even onder de kap kijken of je een rijcomputer hebt (zwart kastie met koeling membraampie erop. Onder een zwarte kap)
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
dubbelle solex is een carburateur (wat een woord). Das een ding om je mengsel samen te stellen. Een GT heeft een dubbelle dwz 2 gaskleppen een 1.1 bv heeft een enkele en een sport heeft 2 dubbele
Last edited by Sander on FriFeb13, 2004 11:10:34 AM, edited 1 time in total.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sander wrote:dubbelle solex is een carburateur (wat een woord). Das een ding om je mengsel samen te stellen. Een GT heeft een dubbelle dwz 2 gaskleppen een 1.1 bv heeft een enkele en een sport heeft 2 dubbelle
anders is carburateur een keigeil woord. vooral als er "2 dubbele" voor staat.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.