Remvloeistoflek
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Remvloeistoflek
Er lekt remvloeistof tussen de remcilinder en het reservoir, bij het achterste "gaatje". Wat moet ik vervangen?
Aanduwen bleek niet te helpen.
Aanduwen bleek niet te helpen.
Kijk uit, een Cactussssss
jeemig
Een nieuwe hoofdremcilinder kost 65-70 incl btw... een revisiesetje, dus ook de zuigertjes 45 incl.
38 euro excl voor die lullige rubbertjes die je alleen je bakje vasthouden? Afzetters.
Zit het bakje er nog wel gewoon goed in? Misschien helpt even flink aandrukken?
Een nieuwe hoofdremcilinder kost 65-70 incl btw... een revisiesetje, dus ook de zuigertjes 45 incl.
38 euro excl voor die lullige rubbertjes die je alleen je bakje vasthouden? Afzetters.
Zit het bakje er nog wel gewoon goed in? Misschien helpt even flink aandrukken?
Auto's: AX sport type 1b, BX 19 tzi break, Mercedes L508dg, Volkswagen Lupo 1.4 16v
Hmm heb bij Browny een HRC gescoord, tankje en rubbertje eraf gehaald (lekker ff oefenen ). Bij le cadeau tankje eraf, rubbertje eraf en die zag er best wel smerig uit (!) Misschien was dat de oorzaak van het lek?! Anyway, ik schoon het rubber van Browny's cilinder wel netjes op, controleer gelijk het andere rubber van le cadeau en pruts de boel weer in elkaar.
Jammer dat ik nog niet kan ontluchten & testen want m'n vriendin is weg
Alhoewel... ik heb het tankje gevuld met vloeistof. Als dat er eind v/d middag nog in zit lekt ie kennelijk niet meer
Jammer dat ik nog niet kan ontluchten & testen want m'n vriendin is weg
Alhoewel... ik heb het tankje gevuld met vloeistof. Als dat er eind v/d middag nog in zit lekt ie kennelijk niet meer
Kijk uit, een Cactussssss