Ik heb een piepende V- snaar
Als ik mn gas vrij plotseling loslaat of in een keer gas geef piept ie behooorlijk, bij scherpe en snelle bochtjes hoor ik ook een soort gelijk geluid uit dezelfde hoek
Nu heb ik begrepen dat dat komt door koud weer, gaat het dan ook weer over daarna of als ie eenmaal 'uitgelubberd' is en dus slipt blijft ie dan ook zo?
Slippende Vsnaar
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Slippende Vsnaar
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Nat weer zorgt er wel voor dat ie sneller slipt ja.
Je kan hem wat vaster zetten. Of een nieuwe erop zetten. Evenveel (weinig) werk. En de kosten zijn het niet. Nog geen 10 euro.
Je kan hem wat vaster zetten. Of een nieuwe erop zetten. Evenveel (weinig) werk. En de kosten zijn het niet. Nog geen 10 euro.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
Idd, leef al 2 weken op een budget van 2 euro Stuurtje gekocht he
-> q01zzie, ook zonder piepende V-snaar kom ik langs hoor, zo makkelijk kom je niet van me af
-> q01zzie, ook zonder piepende V-snaar kom ik langs hoor, zo makkelijk kom je niet van me af
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).