Ik werd gisteren gebeld, het was toch de koppeling. Het druklager is door de drukgroep heen geschoten
Kan eigenlijk maar 3 oorzaken hebben: altijd met de voet op de koppeling rijden, montagefout of koppelingskabel te strak.
Dus tsja zeg het maar We doen het maar samsam en als het goed is ie morgen weer klaar
Schakel problemen
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Nou auto weer opgehaald. Druklager was helemaal door de drukgroep heen en de lagers rolde eruit werd me verteld. Waarschijnlijk is de koppelingskabel eens aangedraaid (niet door mij of Renard overigens). Daardoor ging de koppeling inderdaad erg snel stuk, zoals hier ook al gemeld is...
Ik vind het top dat Renard ondanks het buiten hun schuld is mij geholpen heeft en zo snel
Auto rijdt heel anders, het is van het begin af aan niet goed geweest. Maar goed we kunnen weer
Ik vind het top dat Renard ondanks het buiten hun schuld is mij geholpen heeft en zo snel
Auto rijdt heel anders, het is van het begin af aan niet goed geweest. Maar goed we kunnen weer
Leuk he, denk je steeds een toffe, fijn rijdende auto te hebben.
Doe je (noodgedwongen) onderhoud, blijkt ie nog v??l fijner te rijden! En je was daarvoor al tevreden.
Zelfde soort reactie krijg je ook wel eens na vervangen van langzaam slijtenden onderdelen. Bijvoorbeeld dempers, veren en/of onderstelrubbers, stuurhuis, stoelen. Andere banden kunnen ook zo'n reactie geven (andere bandenspanning ook!).
Doe je (noodgedwongen) onderhoud, blijkt ie nog v??l fijner te rijden! En je was daarvoor al tevreden.
Zelfde soort reactie krijg je ook wel eens na vervangen van langzaam slijtenden onderdelen. Bijvoorbeeld dempers, veren en/of onderstelrubbers, stuurhuis, stoelen. Andere banden kunnen ook zo'n reactie geven (andere bandenspanning ook!).