spaghetti inpakken
Moderators: denny, vtspower, webmasters
spaghetti inpakken
uitleg:
Uitlaat isolerings tape is een handige manier om meer paardenkracht te cre?ren, en om de warmte onder de motorkap te reduceren.
Doordat uitlaten ingepakt worden met isoleringstape blijven er warmere uitlaatgassen over die het uitlaatsysteem hierdoor sneller verlaten met minder opeenhoping.
Dit zorgt ervoor dat je uitlaatsysteem schoner blijft.
het tape kan temperaturen van 2000 degrees Fahrenheit uithouden(geen id?e wat dat in graden is, ik zou het iig niet vasthouden)
het bevat geen asbest!
om het even grof te hebben vertaald van de onderstaande site, hierbij zie ik dus alleen voordelen van deze tape en geen nadelen(zullen er vast wel zijn)
KLIK VOOR AUTOBARN
een prijsindicatie, want ja je hebt verschillende kleuren, maten en smaken..
WHITE EXHAUST WRAP
PART NUMBER DESCRIPTION PRICE
THT11001 1" X 1/16" X 50' $29.95
THT11002 2" X 1/16" X 50' $43.95
THT11151 1" X 1/16" X 15' $9.95
THT11152 2" X 1/16" X 15' $14.95
GRAPHITE BLACK WRAP (black color)
THT11021 1" X 1/16" X 50' $33.95
THT11022 2" X 1/16" X 50' $49.95
$31.95
MAAR WIJ WILLEN NATUURLIJK WAT UIT NEDERLAND(of in de buurt)
BCCP.NL
met een rekentabel en een webshop, dus klikkerdeklik, succes.
Uitlaat isolerings tape is een handige manier om meer paardenkracht te cre?ren, en om de warmte onder de motorkap te reduceren.
Doordat uitlaten ingepakt worden met isoleringstape blijven er warmere uitlaatgassen over die het uitlaatsysteem hierdoor sneller verlaten met minder opeenhoping.
Dit zorgt ervoor dat je uitlaatsysteem schoner blijft.
het tape kan temperaturen van 2000 degrees Fahrenheit uithouden(geen id?e wat dat in graden is, ik zou het iig niet vasthouden)
het bevat geen asbest!
om het even grof te hebben vertaald van de onderstaande site, hierbij zie ik dus alleen voordelen van deze tape en geen nadelen(zullen er vast wel zijn)
KLIK VOOR AUTOBARN
een prijsindicatie, want ja je hebt verschillende kleuren, maten en smaken..
WHITE EXHAUST WRAP
THT11001 1" X 1/16" X 50' $29.95
THT11002 2" X 1/16" X 50' $43.95
THT11151 1" X 1/16" X 15' $9.95
THT11152 2" X 1/16" X 15' $14.95
GRAPHITE BLACK WRAP (black color)
THT11021 1" X 1/16" X 50' $33.95
THT11022 2" X 1/16" X 50' $49.95
$31.95
MAAR WIJ WILLEN NATUURLIJK WAT UIT NEDERLAND(of in de buurt)
BCCP.NL
met een rekentabel en een webshop, dus klikkerdeklik, succes.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
- Joris
- AX Master Spammer
Cool it is pruts spul!
Leuk als het er op zit maar als het heet is dan breekt het vrij eenvoudig af en scheurt t !
Heb ik op meerdere auto's gehad!
Kun je beter het spul pakken wat ze in de scheepvaart gebruiken!
Goedkoper en dikkere diameters te krijgen!
Maar wat is je doel hiermee?
Dit is overal in nederland te bestellen.
Leuk als het er op zit maar als het heet is dan breekt het vrij eenvoudig af en scheurt t !
Heb ik op meerdere auto's gehad!
Kun je beter het spul pakken wat ze in de scheepvaart gebruiken!
Goedkoper en dikkere diameters te krijgen!
Maar wat is je doel hiermee?
Dit is overal in nederland te bestellen.
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79
@ Duff, goed werk
Ik vroeg het me af , maaruh als je er meer vanaf weet, deel de kennis. Wat voor een scheeps spul moet je er dan op plakken en waar koop je dat. En het is inderdaad wel af en toe te bestellen in NL, maar waar krijg je goed spul voor een lage prijs??
Joris wrote:Maar wat is je doel hiermee?
Ik vroeg het me af , maaruh als je er meer vanaf weet, deel de kennis. Wat voor een scheeps spul moet je er dan op plakken en waar koop je dat. En het is inderdaad wel af en toe te bestellen in NL, maar waar krijg je goed spul voor een lage prijs??
-
- AX liefhebber
Een vriend van me heeft dit op z'n 5-je turbo geplakt en het maakt echt geen reet uit.
Als het al iets scheelt heb je het over minder dan 1pk.
Hij heeft het trouwens erop geplakt omdat de standaard koeling van zo'n turboblokkie een beetje te kort schiet als je lange afstanden met hoge turbodruk rijdt.
Als het al iets scheelt heb je het over minder dan 1pk.
Hij heeft het trouwens erop geplakt omdat de standaard koeling van zo'n turboblokkie een beetje te kort schiet als je lange afstanden met hoge turbodruk rijdt.
-
- AX Spaster Mammer
-
- Technische Man
Dat spul werkt goed, heel goed. Of te goed ? Draai het om je spruitstuk, en je kan bijna een hand erop leggen bij warme motor. Maar waar gaat die warmte nu heen? Juist, die kan niet weg, gevolg het materiaal van je spruitstuk wordt te heet, veels te heet. Met als gevolg dat het materiaal van het spruitstuk bros wordt en snel(ler) gaat scheuren/breken/roesten.
Mijn ervaring; binnen 1 jaar spruitstuk gescheurd. Wil je het lassen, kom je tot de conclusie dat het materiaal wel errug dun is geworden. Binnen 2 jaar, nieuw spruitstuk aanschaffen, want het oude is niet meer bruikbaar.
Ik tape geen uitlaatspruitstuk meer, dat beetje vermogenswinst compenseer ik wel door ietjes later te remmen
En wil je je klepdeksel etc. beschermen, zet je er een hitteschildje langs
Mijn ervaring; binnen 1 jaar spruitstuk gescheurd. Wil je het lassen, kom je tot de conclusie dat het materiaal wel errug dun is geworden. Binnen 2 jaar, nieuw spruitstuk aanschaffen, want het oude is niet meer bruikbaar.
Ik tape geen uitlaatspruitstuk meer, dat beetje vermogenswinst compenseer ik wel door ietjes later te remmen
En wil je je klepdeksel etc. beschermen, zet je er een hitteschildje langs