Startprobleem na vervangen koelslang !!!???????
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Startprobleem na vervangen koelslang !!!???????
Heb net van onze AX een koelslang vervangen die van thermostaathuis naar de kachelradiateur gaat.
Alles ging perfect, alles weer op zijn plaats. systeem weer gevuld en starten maar.
Maarrrrrrrrrrr Ik hoorde 1 klik, hij doet een kleine slag en houdt op.
Nu doet ielemaal niks meer. Je zet hem op contact en hoort even de pomp zoemen vervolgens zal ik hem starten en er gebeurt helemaal niks. maar dan ook echt niks. De lampje in de tellerklok gaan tijdens starten wel uit.
Wie o wie?????????????????
Alles ging perfect, alles weer op zijn plaats. systeem weer gevuld en starten maar.
Maarrrrrrrrrrr Ik hoorde 1 klik, hij doet een kleine slag en houdt op.
Nu doet ielemaal niks meer. Je zet hem op contact en hoort even de pomp zoemen vervolgens zal ik hem starten en er gebeurt helemaal niks. maar dan ook echt niks. De lampje in de tellerklok gaan tijdens starten wel uit.
Wie o wie?????????????????
Kan van alles zijn,
Neem aan als je verder nergens aan gezeten hebt, dat er motorisch niks kap? kan zijn. Maar is je accu niet gewoon leeg ? Dan klopt het dat je net even genoeg spannig hebt om een klikje te horen maar de startmotor niet meer werkt. Zo ja kan je altijd proberen de auto aan te duwen.
succes er mee
Neem aan als je verder nergens aan gezeten hebt, dat er motorisch niks kap? kan zijn. Maar is je accu niet gewoon leeg ? Dan klopt het dat je net even genoeg spannig hebt om een klikje te horen maar de startmotor niet meer werkt. Zo ja kan je altijd proberen de auto aan te duwen.
succes er mee
Ive got such a nice car, even the police are taking pictures of it.
Lijkt mij ook de accu..
Als je nou je binnenlampje aanzet (met auto op contact) en je probeert te starten, gaat die dan uit op t moment dat je je sleutel omdraait?
Als ie aanblijft trekt de startmotor helemaal geen stroom, dat had ik een keer en toen was mn stekker van mn startmotor eruit.
Als je nou je binnenlampje aanzet (met auto op contact) en je probeert te starten, gaat die dan uit op t moment dat je je sleutel omdraait?
Als ie aanblijft trekt de startmotor helemaal geen stroom, dat had ik een keer en toen was mn stekker van mn startmotor eruit.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Misschien moet je dit topic veranderen in 'Startprobleem na vervangen spanningsregelaar ?'
Dat was jij toch?
Toen ook gemeten of hij wel bijlaadde na het vervangen?
Dat was jij toch?
Toen ook gemeten of hij wel bijlaadde na het vervangen?
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Domi hier weer
Inmiddels is alles weer okay. Alleen even wat problemen met het ontluchten van het koelsysteem. Ik wist niet precies hoe dat in werking ging bij een citroen. Wel makkelijk dat ontluchtingsventiel Gewoon wachten tot er water uit komt
Maar dat is weer opgelost.
Is het trouwens normaal dat het luchtfilter aan de onderkant nergens in komt?? Lijkt mij dat ie ergens op moet steunen of in een gaatje moet vallen. Bij die van ons is dat niet het geval.
Hij hangt als het ware aan het bovenste geval dat naar de carb gaat.
Inmiddels is alles weer okay. Alleen even wat problemen met het ontluchten van het koelsysteem. Ik wist niet precies hoe dat in werking ging bij een citroen. Wel makkelijk dat ontluchtingsventiel Gewoon wachten tot er water uit komt
Maar dat is weer opgelost.
Is het trouwens normaal dat het luchtfilter aan de onderkant nergens in komt?? Lijkt mij dat ie ergens op moet steunen of in een gaatje moet vallen. Bij die van ons is dat niet het geval.
Hij hangt als het ware aan het bovenste geval dat naar de carb gaat.