Middendemper

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
RedPolak
AX Starter
AX Starter
Posts: 16
Joined: FriOct13, 2006 7:21:31 PM
Location: Hoogeveen
Contact:

Middendemper

Post by RedPolak »

Hoi,

Ik heb een sport-einddemper gemonteerd en nou zag ik dat er geen middendemper onder zat (=veel kabaal). Kan ik er willekeurig een middendemper tussenzetten zonder problemen? En zo ja, heeft iemand nog een handzame liggen?

Grt,

Maarten
Image

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Waarom wil je weinig geluid als je een sportdemper monteert? :?

Het is namelijk niet alsof zo'n sportuitlaat een enorme vermogenswinst met zich meebrengt (if any) en het toevoegen van een extra obstructie in de vorm van een middendemper kost geld, gewicht en - correct me if I'm wrong - vermogen. Beetje zonde lijkt me.

Overigens zijn er gewoon AXen met middendempers dus ze moeten te vinden zijn. Als je een fijne flens op je sportdemper hebt zitten is zo'n stuk pijp met middendemper gewoon plug en play (of jouw auto moet een apart geval zijn, zoals die van m'n zusje, maar dat was dan ook een carbmodel uit 1988...). :)
Kijk uit, een Cactussssss

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Goeie einddemper is meer dan genoeg. Heb ik ook en mijnes is vreselijk stil :lol:
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Post Reply