Achterklep gaat niet open

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
sjoefke
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 4
Joined: ThuNov23, 2006 4:52:12 PM

Achterklep gaat niet open

Post by sjoefke »

Heb een AX GTi, 1.4. Net APK keuring gehad en voor 350 euries 2 nieuwe voorbanden, nieuwe stadslichten, handrem afgesteld, kentekenplaat verlichting gefixed, rechterachterwiel nagekeken i.v.m blokkeren. Een dag later: de achterklep ging niet meer op slot, de sloten gingen normaal op slot als ik bij de bestuurders kant de deur op slot deed. Bijrijdersdeur gaat wel op slot. Tijdens dit alles.. auto start niet meer! Heel irri, volgens garage startmotor kapot gegaan.. 2de handse ingebouwd, weer 85 euries! De klep had hij `gefixed`.. nu is hij op slot en gaat NIET meer open! Omdat ik totaal geen vertrouwen in deze garage heb ga ik er zeker niet nog meer geld naartoe dragen! Dus IEMAND! HELP! Hoor wel de klik in de achterklep, van de centrale vergrendeling, als ik mijn palletje omhoog/omlaag doe. Maar de deur blijft op slot! Heb geen sleutelgat in mijn klep alleen een draaiknop. Wie o wie kan mij helpen?

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

haal je bank los en klap 'm naar voren.
probeer in je kofferbak aangekomen met een schroevendraaier het palletje onderin de klep los te halen, of draai de vier boutjes los zodat ie open gaat (M6).

probeer dan nog eens te sluiten/openen met de klep open.

en maak het liefst vantevoren ff een wie=wie aan met veel foto's, dan is je AX je alvast goed gezind :lol:

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2265
Joined: ThuJul03, 2003 9:52:45 PM
Location: Bodegraven

Post by Mark »

Dat heb ik pas dus ook gehad. Je kan idd die 2 bouten eruit draaien waar je klep op vergrendeld.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

User avatar
Elsje
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 1209
Joined: SunMar20, 2005 9:26:47 PM
Location: rotterdam

Post by Elsje »

je kan er dan een touwtje aan binden waarmee je em van binnen kan open trekken
groet,
elsje
:)

Done: ax kopen

Post Reply