HELP...Mijn remmen doen het niet meer
Ik heb een AX 1.1 first impression en daar is voor 4 wkn terug de remklauw aan de bestuurderskant vervangen en nu remde hij weer niet en was het de bijrijderskant die niet wilde remmen......
Nu hebben ze er weer een andere remklauw opgezet maar nu remt hij dus helemaal niet meer aan de bijrijderskant!!!!!!!!
Het probleem is dat ze hem niet ontlucht krijgen aan die kant...ze hebben alles geprobeerd maar het wil maar niet lukken
Wie o Wie weet wat dit kan zijn?
Alvast bedankt voor jullie reacties,
Groetjes Monique
HELP......MIJN REM DOET HET NIET MEER
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Re: HELP......MIJN REM DOET HET NIET MEER
dan word het tijd voor een garage die het wel kan of een grondige revisie van het remsysteem. Ontluchten gaat nl altijd de rembekrachtiger kan ook kapot zijn. Laat ze een druktest uitvoeren. een goede monteur heeft het zo gevonden. remsysteem is nl vreselijk simpel van opzet
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Hoi Denny,
bedankt voor je reactie en heb net naar de Citroen-garage gebeld en daar heb ik aan gevraagd of hun dat door kunnen meten en daar krijg ik als antwoord dat we zelf moeten kijken tot waar de olie loopt in de slangen...
Heb jij soms een idee hoe we dat het makkelijkste kunnen doen?
Alvast bedankt,
Ik heb je net ook nog een mailtje gestuurd op je msn
Groetjes Monique
bedankt voor je reactie en heb net naar de Citroen-garage gebeld en daar heb ik aan gevraagd of hun dat door kunnen meten en daar krijg ik als antwoord dat we zelf moeten kijken tot waar de olie loopt in de slangen...
Alvast bedankt,
Groetjes Monique
monique wrote:Hoi Denny,
bedankt voor je reactie en heb net naar de Citro?n-garage gebeld en daar heb ik aan gevraagd of hun dat door kunnen meten en daar krijg ik als antwoord dat we zelf moeten kijken tot waar de olie loopt in de slangen...
Alvast bedankt,
Groetjes Monique
krijgen ze de ontluchtingsnippels wel los?
bedoel zou niet weten waarom er rechts lucht zit terwijl er links wat is vervangen of ze moeten heeeel traag gewerkt hebben.
En anders kan het de meest spannende dingen zijn.
lekke remcilinders achter of een versleten hoofdremcilinder.
Inmiddels ken ik ze allemaal
bedoel zou niet weten waarom er rechts lucht zit terwijl er links wat is vervangen of ze moeten heeeel traag gewerkt hebben.
En anders kan het de meest spannende dingen zijn.
lekke remcilinders achter of een versleten hoofdremcilinder.
Inmiddels ken ik ze allemaal
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
Als ze nou de ontluchtingsnippels wel los krijgen, kunnen ze ook proberen van onder naar boven te onluchten, met een gewoon oliespuitje ( zo'n ijzeren met een slangetje eraan) remolie erin, nippel los, en pompen maar... als het goed is komt er vanzelf olie nij de hoofdremcilinder, als dit niet het geval is, is er iets anders aan de hand, maar een beetje monteur komt hier wel uit...
ax 1.1i allure 3-'95 154dkm orga 5690 RIP
picasso 1.8-16v g3 02-'02 140dkm
ZX 1.8-16v 02-'97 149dkm
"Al wordt nog zo donker, het wordt altijd weer licht"
picasso 1.8-16v g3 02-'02 140dkm
ZX 1.8-16v 02-'97 149dkm
"Al wordt nog zo donker, het wordt altijd weer licht"