max toerental 5krpm?
Moderators: denny, vtspower, webmasters
max toerental 5krpm?
Keej, OpaGT heeft een probleem;
de motor houdt gigantisch in, tot 4000toeren eigenlijk niets geks, kijk niet supersnel ofzo, maar loopt gewoon best netjes..
vanaf 4000toeren begint de motor in te houden, gewoon geen power meer..
bij 5000toeren komen duurt even, maar dan heb je ook nix.. daarna houdt het gewoon op, nix meer!
verder, als ik in zn 5 op wil trekken, of in zn 4 ofzo, gebeurt er ook nix..omdat ik maar iets van 30 of 40% gas kan geven, anders begint hij in te houden!
heeft er iemand een idee waar dit aan kan liggne? ik heb het ontstekingshuis al gewisselt, verdelerkap+rotor zijn goed, bougies zijn goede kleur, ecu gereset. vacuumvervroeger werkt, tenminste ik kan m vacuum zuigen
HELP!
de motor houdt gigantisch in, tot 4000toeren eigenlijk niets geks, kijk niet supersnel ofzo, maar loopt gewoon best netjes..
vanaf 4000toeren begint de motor in te houden, gewoon geen power meer..
bij 5000toeren komen duurt even, maar dan heb je ook nix.. daarna houdt het gewoon op, nix meer!
verder, als ik in zn 5 op wil trekken, of in zn 4 ofzo, gebeurt er ook nix..omdat ik maar iets van 30 of 40% gas kan geven, anders begint hij in te houden!
heeft er iemand een idee waar dit aan kan liggne? ik heb het ontstekingshuis al gewisselt, verdelerkap+rotor zijn goed, bougies zijn goede kleur, ecu gereset. vacuumvervroeger werkt, tenminste ik kan m vacuum zuigen
HELP!
KMvrtr wrote:Man, wat een pech.
Vast allemaal prima te fiksen, maar ik had je nu toch onderhand wel eens een probleemloze auto gegund.
ik weet nog wel een leuke witte met turqoise skirts :angel:
bobine kan ik ook wel proberen jah..
als je dan echt doortrekt en gas blijft geven, dan backfired hij opeens keihard.. gister lag me luchtfilter eraf..
er zit echt ergens iets niet goed, maar waar
verbruik van 1:16 is wel een lekker gevolg, geef natuurlijk alleen halfgas en onder de 4krpm..
Begrijp dit niet helemaal... is dit probleem spontaan opgetreden toen jij de auto kocht? Of reed opa als de spreekwoordelijke opa en had ie het niet door?
Sludge komt niet omdat Opa misschien niet zoveel reed of alleen korte stukjes?
Toch wel zuur dit lijkt me... misschien moet je volgende auto toch maar een Toyota (of cinq) worden En dan natuurlijk de GT Crab ernaast
In ieder geval wens ik je maar weer heel erg veel succes!
Toch wel zuur dit lijkt me... misschien moet je volgende auto toch maar een Toyota (of cinq) worden En dan natuurlijk de GT Crab ernaast
In ieder geval wens ik je maar weer heel erg veel succes!
Rob GT wrote:Begrijp dit niet helemaal... is dit probleem spontaan opgetreden toen jij de auto kocht? Of reed op als de spreekwoordelijke opa en had ie het niet door?
die sludge zou idd van opa's korte stukjes kunnen komen..
opa heeft het denk ik nooit gemerkt! en anders koop ik wel een toyota als opa het niet had...