Nieuwe assen ook weer niet goed??!
Moderators: denny, vtspower, webmasters
ah dan zijn we met zn 2en. Bij mij was het mn eigen stomme schuld. Gelukkig bleef er een prop in mn versnellingsbak zitten. Maar het was wel even schrikken.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Zo, de nieuwe assen zijn binnen. Kerel van Technique Digital hamerde er nadrukkelijk op dat als er problemen waren hij ze altijd netjes oploste... Klopt in mijn geval ook wel. Dus nu maar hopen dat de nieuwe assen die ik nu in mijn kofferbak heb liggen wel goed zijn!
Heeft er toevallig iemand in de buurt van Delft zin om ze er voor me onder te zetten binnenkort? Zelf ben ik niet zo?n sleutelheld namelijk. Uiteraard steek ik graag een helpende hand toe (voor zover je daar iets aan hebt) en druk ik mijn dankbaarheid uit in een kratje bier
Heeft er toevallig iemand in de buurt van Delft zin om ze er voor me onder te zetten binnenkort? Zelf ben ik niet zo?n sleutelheld namelijk. Uiteraard steek ik graag een helpende hand toe (voor zover je daar iets aan hebt) en druk ik mijn dankbaarheid uit in een kratje bier
aandrijfas
net dit verhaal gelezen
bij ons is links ook slecht
denk dat er ook een andere aandrijfas in moet
Maar dan komt de vraag : hoe betrouwbaar zijn gebruikte assen
en als ik wel nieuw moet waar moet ik dan op letten??
merk?
merk?
'k Denk dat ik heel de voorwiel-ophanging + aandrijfassen van m'n oude AX onder m'n huidige ga hangen. Zitten nieuwere fus?es op en als het goed is, klettert de boel met de oude aandrijfassen dan 's morgens de buurt niet meer wakker als ik met een scherpe bocht van de parkeerplaats weg rij.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
@ Glennie: alleen vervangen wat er tikt
@ Charly: opletten wat er precies tikt! Tikt ie in een bocht naar rechts dan is het je linkeras (die wordt belast dan) en omgekeerd. En tja, meerdere clubleden hebben hun assen van deze leverancier uit r'dam al een half jaar na vervangen nog een keer mogen vervangen dus wellicht iets meer betalen bij de dealer ofzo is op de lange termijn goedkoper
Heb wel weer wat foto's gemaakt van de laatste swap, dus als daar behoefte aan is....
@ Charly: opletten wat er precies tikt! Tikt ie in een bocht naar rechts dan is het je linkeras (die wordt belast dan) en omgekeerd. En tja, meerdere clubleden hebben hun assen van deze leverancier uit r'dam al een half jaar na vervangen nog een keer mogen vervangen dus wellicht iets meer betalen bij de dealer ofzo is op de lange termijn goedkoper
Heb wel weer wat foto's gemaakt van de laatste swap, dus als daar behoefte aan is....
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Re: aandrijfas
Charly wrote:net dit verhaal gelezen
merk?
ben nog steeds van mening dat een gebruikte as met nieuwe homokineet gewoon goed moet zijn
maar dan misschien inderdaad niet bij alle adressen ...
hoorde er de citrosans overigens ook over - van ergens buiten rotterdam
wouter
hoe zijn je nieuwe 'nieuwe' assen??
(op de eerste rit na dan.. )
mijn tweede nieuwe as is niet erger gaan bonken als ie in het begin deed
(zo lijkt het)
groet,
elsje
Done: ax kopen
elsje
Done: ax kopen