Dank je. Wat een werk zeg. Ongelofelijk. Wie dit doet is gek echt waar. Ik spreek uit ervaring. ben nou de hele dag bezig geweest en. Het resultaat. Er is ruimte voor mn intercooler. Ben eruit hoe ik mn radiator ga plaatsen. En de onderkant van het schot is wat steviger door toevoeging van extra ijzer. Heb ook nog ff op minder professionele manier mn auto uitgebeukt aan de voorkant.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
zo nou het is half 8 ik ben moe heb geen zin en de helft van mn kop is verbrand door het lassen gisteren (misschien vandaag toch maar een kap gebruiken) rug doet zeer ik loop moeilijk. EN TOCH GA IK DOOR.
Ziezo ff gezeurd. Vandaag is dus de bedoeling dat alles samenkomt. Maanden van voorbereiding geconcentreerd tot deze dag.
Vandaag ziet de dag er ongeveer zo uit. Voorkant weer leeghalen. turbo radiator en intercooler plaatsen voorkant weer opbouwen en klaar is Sander.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sander wrote:zo nou het is half 8 ik ben moe heb geen zin en de helft van mn kop is verbrand door het lassen gisteren (misschien vandaag toch maar een kap gebruiken) rug doet zeer ik loop moeilijk. EN TOCH GA IK DOOR.
Ziezo ff gezeurd. Vandaag is dus de bedoeling dat alles samenkomt. Maanden van voorbereiding geconcentreerd tot deze dag.
Vandaag ziet de dag er ongeveer zo uit. Voorkant weer leeghalen. turbo radiator en intercooler plaatsen voorkant weer opbouwen en klaar is Sander.
hmmm en ik denk dast ik maar eens moet gaan rijden...... CU @12
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Goeie plek voor de intercooler!
maar je kan beter het complete stuk front eruit slijpen want er gaat nu geen luchtstroom door je intercooler(achterkant is nu dicht) om je inlaatlucht temp te koelen .
Zondag toch tot de conclusie gekomen dat mn intercooler daar niet past omdat dan de radiator er niet meer naast kan. Oplossing nieuwe radiator maar nee hoor ik doe weer lekker eigenwijs en slijp die koker voor door om ruimte te maken voor de dop van de radiator. Nu past de hele boel wel en nog netjes ook eigenlijk. Er is nu genoeg ruimte voor de turbo. Deze komt overigens voor mn versnellingsbak. Vandaar de plaats van de radiator.
Voor de intercooler moet ik nog ff kijken. In het begin laat ik hem weg. Kijk later wel of ik er plaats voor heb.
Tering het sneeuwt nu echt hard hier.
Dus nu moet ik nog es een weekendje vrij kunnen maken om de turbo erin te hangen. En dan is het gaan met die ax. Helaas heb ik voorlopig ff geen tijd ivm een verhuizing van mezelf dus kan ff duren. Maar voor speed zit ie er cker in.
ben nog wel opzoek naar een dumpvalve. Maar dan wel een hele goedkope. Niet zo'n ding van 100 euro gewoon zo goedkoop dingetjevan een eurootje of 30/40. Dus als iemand nog wat heb liggen op zolder ofzo. Ik hou me aanbevolen.
r5 gtt's zijn nogal zeldzaam volgens mij. en de advertentie is verwijdert