Ik wil er wel een foto van maken maar je ziet er niks van, Ik heb de bak nu voor de 2e keer uitelkaar, De eerste keer kon ik niks vinden en toen dacht ik nog dat de ruimte op het schakel mechanisme het was, en dat de versnellingen misschien niet ingeschakeld werd.
Ik heb de bak nu weer uitelkaar en als ik het dif tegen hou en de pignonas draai zie ik dat het kroonwiel om het dif draait. zit er gewoon los omheen!!!!
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Moet mogelijk zijn om dit te lassen; hoewel het lassen van gietstukjes ?cht vakmanschap is en je daar meer aan kwijt bent dan een nieuwe bak die je voor 2 tientjes bij iedereen kan ophalen (bij mij bijvoorbeeld)
gietijzer is niet te lassen. Ja je kan het aan elkaar vastbakken, maar dat is kwalitatief belabbert
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sander wrote:gietijzer is niet te lassen. Ja je kan het aan elkaar vastbakken, maar dat is kwalitatief belabbert
Maar zeker wel; ik zeg niet dat het mooi en net zo sterk wordt, maar het is zeker te lassen, heb het vier maanden geleden nog laten doen bij een diesel motorblok, was nog mooi gelukt. Ik denk dat we hetzelfde bedoelen
is zeker wel te lassen.. ook nog dat het sterk is.. moet alleen bij de specialist gebeuren met het juiste gereedschap.. het gebeurt nog wel eens bij terreinauto's die geen diff. werking meer willen.. dus permanente 100%sper. onder extreme omstandigheden breekt dit nog wel eens.. maar volgens mij ben je beter af met een andere bak..