Ik ga binnekort mijn aandrijfassen vervangen en nou heb ik een vraag?
Hoe zit dat met die powerflex rubbers?
Waar komen ze allemaal te zitten en in hoeverre is het verschil t.o.v. standaard rubberties?
omdat ik de hele boel toch moet loshalen voor de aandrijfassen en voor het monteren van de verlagings veren, dacht ik er gelijk aan alle rubbers maar te vervangen.
is dit te doen of moet dan echt alles los daaronder?
want dan wordt het beulen
Powerflex rubbers
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- Beginnend AX liefhebber
- Posts: 79
- Joined: ThuMar02, 2006 8:47:06 PM
- Location: Spijkenisse
- Contact:
Oooh dat valt dan opzich wel mee. Mits het allemaal niet vastgerot zit en ik dr een beetje bij kan
Maar is het wel een merkbaar verschil?
Want al die rubbers bij elkaar kosten ook nog een aardige duit!
al doe ik voorlopig aleen voor.
ik heb ze bij biesheuvel gezien en ben dan zo rond de 100 euries kwijt!
dus is dat het waard?
Maar is het wel een merkbaar verschil?
Want al die rubbers bij elkaar kosten ook nog een aardige duit!
al doe ik voorlopig aleen voor.
ik heb ze bij biesheuvel gezien en ben dan zo rond de 100 euries kwijt!
dus is dat het waard?
-
- Welkom nieuw AX lid
- Posts: 5
- Joined: ThuNov24, 2005 4:58:20 PM
- Location: houten
en als alles te stijf wordt in een standaard carresoire gaan ook je puntlassen scheuren. Die dingen zijn eigenlijk voor racewagens waarbij heel de kas is verstevigt en doorgelast.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.