Ik wil m'n AX gaan verlagen en eigenlijk wil ik hiervoor gebruik gaan maken van een schroefset iemand enig idee waar ik deze kan halen en of deze er wel zijn voor een ax?
Verlagingsveren kent iedereen... maar zijn er ook sets waar dempers bij zitten(hoeft niet per se verstelbaar te zijn) en van welke merken dan.... en zijn ze nog te bestellen.
Ben al ooit op zoek geweest naar de sets die ze gebruikten in de AX-cup... maar daar is niks over te vinden
Wie weet er meer?
Je moet meestal een 106/saxo stabilisator stang gebruiken omdat die van een AX niet passen, is een ander systeem.
En verder zitten de 106/saxo veerpoten vast met 3 boutjes ipv 2, maar vaak zet je die bovenste veerschotel over op je schroefsetveerpoot dus dat maakt niet uit.
Euhh.. volgens mij zit bij een ax de stabilisator aan de draag-arm(GT) dus maakt dat bij een schroefset niet uit...
Denk alleen dat je op de diameter van je fusee pen moet letten.
michel-tje wrote:Euhh.. volgens mij zit bij een AX de stabilisator aan de draag-arm(GT) dus maakt dat bij een schroefset niet uit... Denk alleen dat je op de diameter van je fusee pen moet letten.
jawel want je zit ook vast aan dikkere fusees en dus of andere draagarmen of zelf een dikke fusee erin persen
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.