Nu zou ik gister om 2 nieuwe aandrijfasjes uit, zegt die kerel tegen mij: "er bestaat geen 1.1i uit het jaar vanaf 1991", dus ik zeg dat ik toch daadwerkelijk in eentje rijd.
Dus hij vanalles uitzoeken, en tot het einde van het besluit zijn er 2 soorten assen beschikbaar.
Ik geloof dat het lengteverschil bij de langste as zo'n 20mm was
En bij de kortste as 4 mm
Heeft iemand enig idee welke ik moet hebben?
Het gaat om een AX 1.1i uit januari 1992.
En de motor is met bosch ontsteking (misschien hebben jullie hier iets aan)
Aandrijfas mistery
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Eerst een woord van geruststelling je kan best een 1.1 hebben van voor 92 . Ten 2e je moet de langste as hebben. Dan doel ik op het stompje wat de versnellingsbak in gaat
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Nog niet betaald;
Had ook nog gebeld met de verkoper, ik vroeg hem of het ook uitmaakte of ik een 4-bak had, ipv een 5-bak. Maakte volgens hem niets uit.
Na het topic over versnellingsbakken en aandrijfassen gelezen te hebben geloof ik dit ook wel.
(Wisten jullie wel dat er op aandrijfassen statiegeld zit?)
Hoeveel dit bedraagt is nog even afwachten, maar meneer de verkoper wou direct mijn oude assen hebben, dus ik zei; dezen heb ik nog nodig
Had ook nog gebeld met de verkoper, ik vroeg hem of het ook uitmaakte of ik een 4-bak had, ipv een 5-bak. Maakte volgens hem niets uit.
Na het topic over versnellingsbakken en aandrijfassen gelezen te hebben geloof ik dit ook wel.
(Wisten jullie wel dat er op aandrijfassen statiegeld zit?)
Hoeveel dit bedraagt is nog even afwachten, maar meneer de verkoper wou direct mijn oude assen hebben, dus ik zei; dezen heb ik nog nodig
Werd zonet gebeld door het bedrijf in kwestie.
Hij zei: "we hebben een probleempje, we hebben 2 dozen gekregen waar aanvankelijk aandrijfassen in zouden zitten, alleen is de ene doos leeg"
Ze zouden nog even bellen met de chauffeur van de vrachtwagen om te kijken of de as daar nog in ligt.
Hopen dat hij vandaag nog terecht komt.
Hij zei: "we hebben een probleempje, we hebben 2 dozen gekregen waar aanvankelijk aandrijfassen in zouden zitten, alleen is de ene doos leeg"
Ze zouden nog even bellen met de chauffeur van de vrachtwagen om te kijken of de as daar nog in ligt.
Hopen dat hij vandaag nog terecht komt.