Motor Ronkt
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Motor Ronkt
hej,
Als ik met mijn ax vertrek en begin op te trekken dan begint hij te ronken, kan dit liggen aan de koelvloeistof ? de knalpot ? of nog iets anders ??
Is het gevaarlijk om zo rond te rijden ??
GReetzzz
Als ik met mijn ax vertrek en begin op te trekken dan begint hij te ronken, kan dit liggen aan de koelvloeistof ? de knalpot ? of nog iets anders ??
Is het gevaarlijk om zo rond te rijden ??
GReetzzz
Last edited by flipthijs on SunMay21, 2006 8:51:01 PM, edited 1 time in total.
Start m es, en druk dan met je hand de uitlaat ff dicht aan de achterkant. Als het goed is, moet ie dan druk opbouwen. Als het niet goed is dan doet ie dat dus niet, en is je uitlaat lek. Meestal kan je nog wel rijden, maar dat is geheel afhankelijk van de staat van ontbinding van de uitlaat.
Ax 1.1 tge "Prullenbak Op Wielen"
zoiets heb ik ook gehad in een parkeergarage. start hem en ga eronderhangen met je hoofd en druk met je hand( of een aardig tweede persoon het gas in. natuurlijk niet in de versnelling. zo hoor je waar het probleem zit. mocht er een gat zitten even goed informeren. er zijn setjes te koop om die lange pijp gedeeltelijk te vervangen en dit scheelt weer. mocht het echt onder de motorkap vandaan komen. mmm sterkte dan houd het voor mij op.
vervangen:
Linkervoorscherm, voorbumper, voorbanden, radio, blower, speakers,
To do:
Krasjes en deukjes wegwerken. centrale deurvergrendeling, nieuwe koplamp/knipperlicht, verstralers.
Linkervoorscherm, voorbumper, voorbanden, radio, blower, speakers,
To do:
Krasjes en deukjes wegwerken. centrale deurvergrendeling, nieuwe koplamp/knipperlicht, verstralers.
Ik heb met de originele uitlaat rondgereden totdat ie er letterlijk onderuit viel daarna de pijp vastgezet met ijzerdraad, en zo heb ik 3 maanden gereden.
En nu heb ik er een stuk kachelpijp aangehangen
En nu heb ik er een stuk kachelpijp aangehangen
Pump Your Body To The Bass
The Kick Will Be Right In Your Face
Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear
Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain
Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!
The Kick Will Be Right In Your Face
Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear
Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain
Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!
Ik gok ook op de uitlaat. Tip neem een stuk ijzerdraad mee voor het geval dat ie loskomt. Dan kan je de auto opkrikken en het restant pijp ophangen
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.