Heb de AX maar even nagekeken.

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
TB
AX liefhebber
AX liefhebber

Heb de AX maar even nagekeken.

Post by TB »

Gisteren heb ik m'n AX-je die me elke dag naar m'n werk toe brengt maar ff nagekeken. Sinds de aanschaf heb ik er in 5 maandjes 9000 km mee gereden.

Ik heb gelijk de olie en het oliefilter nog maar eens vervangen. Vond die olie er toch wel erg zwart en ranzig uitzien na 9000 km. Nu maar ff betere kwaliteit erin gegooid en t blokje loopt veel mooier en stiller.

Voor de rest de remmen, banden, aandrijfassen en hoezen ff nagekeken. Allemaal prima. Wel moeten denk voor de APK in november dit jaar 4 nieuwe bandjes worden gemonteerd, maar dat komt vast wel goed tegen die tijd. Van roest is echt geen sprake. Boven de achteras een heel klein beetje begonnen, heb ik gelijk maar even met Tectyl ML en Bodysafe behandeld :).

Wel bizar om er na 5 maanden achter te komen dat er links en rechts verschillende modellen wieldoppen opzitten haha. Was me nog niet eerder opgevallen :shock:

Heb de auto ook gelijk maar ff schoongemaakt. Moet nog wel ff twee kleine steenslag plekjes bijtippen.

Top wagentje gewoon voor de 700 euro destijds :)
Citroën 2cv6 Sp?cial - 1984 (in restauratie)
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991

TwoTone
AX Master
AX Master

Post by TwoTone »

Wel bizar om er na 5 maanden achter te komen dat er links en rechts verschillende modellen wieldoppen opzitten haha. Was me nog niet eerder opgevallen

Whahah :P

Ik kwam er een keer na 8 maanden achter dat ik bij me vorige auto geen wielslootje erbij had gekregen.. sta je daar met je lekke band in the middle of no where :S
"Waar een wil is, is een weg"
Jammer dat de weg niet staat aangegeven

TB
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by TB »

TwoTone wrote:Wel bizar om er na 5 maanden achter te komen dat er links en rechts verschillende modellen wieldoppen opzitten haha. Was me nog niet eerder opgevallen

Whahah :P

Ik kwam er een keer na 8 maanden achter dat ik bij me vorige auto geen wielslootje erbij had gekregen.. sta je daar met je lekke band in the middle of no where :S

Had ook nog gekund. Maar ben erachter dat ze er bij mij niet opzitten... heb ze er alle 4 ff afgehaald namelijk. Als ik t tegen iemand vertel dan is t.... krijg nou wat!
Citroën 2cv6 Sp?cial - 1984 (in restauratie)
Daihatsu Charade 1.0 TS - 1991

Post Reply