Katalisator van 1.1i anders dan 1.4i???
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Katalisator van 1.1i anders dan 1.4i???
Titel is eigenlijk meteen mn vraag: Is de Kat van een 1.4 anders dan die van een 1.1i De reden is dat ik mn tussenpijp heb vervangen voor een 1.4 exemplaar. De diameter van de pijp is exact hetzelfde, alleen de vorm van de kat is anders. Vroeg me af of er verschil is, wil natuurlijk niet dat ik dr minder vermogen door krijg (heb al niet zoveel namelijk!)
volgens mij zit daar geen verschil in.. als ik het zo bekijk op http://www.h-base.nl
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer
Ben ik het niet mee eens Arn?. Alleen de katalysator van de GTI is anders - nogal wiedes, het complete uitlaatsysteem is anders.
Hoe het bij de 1.0 zit weet ik niet. 1.1i, 1.4i en 1.4i GT hebben hetzelfde bestelnummer. Nu kunnen er - net zoals bij Mann - best wel dezelfde artikelen achter verschillende bestelnummers zitten, maar niet vice versa.
Hoe het bij de 1.0 zit weet ik niet. 1.1i, 1.4i en 1.4i GT hebben hetzelfde bestelnummer. Nu kunnen er - net zoals bij Mann - best wel dezelfde artikelen achter verschillende bestelnummers zitten, maar niet vice versa.
-
- Beginnend AX liefhebber
Nou dan kan ik voor al die moeite net zo goed een los stuk pijp ertussen lassen
ga ik niet voor liggen kruipen op de sloop om een tussenpijp zonder kat te vinden
ik heb nog wel dunwandige rvs buis liggen maar dat is 2"
of zou dat te dik zijn
ik zou dan toch gewoon het verschil kunnen oplossen met verloopstukken
of zou het slecht zijn voor de uitlaat flow?
anders gewoon met 2" van spruitstuk naar einddemper
ga ik niet voor liggen kruipen op de sloop om een tussenpijp zonder kat te vinden
ik heb nog wel dunwandige rvs buis liggen maar dat is 2"
of zou dat te dik zijn
ik zou dan toch gewoon het verschil kunnen oplossen met verloopstukken
of zou het slecht zijn voor de uitlaat flow?
anders gewoon met 2" van spruitstuk naar einddemper
-
- AX Spaster Mammer