Inhouden bij koude motor
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Inhouden bij koude motor
Als ik 's morgens weg wil rijden in mijn AX (1.1i) die trouwens veel te hoog stationair draait (volgens mij).
Als ik dan wegrijden wil, laat de koppeling opkomen, dan valt hij terug in toeren en begint te bokken en valt uit.
Ook heb ik dit wel eens als ik achteruit rijd, dan valt hij als ik de koppeling indruk uit.
Computer heb ik al reset en nieuwe bougies derin.
Alvast bedankt...
Als ik dan wegrijden wil, laat de koppeling opkomen, dan valt hij terug in toeren en begint te bokken en valt uit.
Ook heb ik dit wel eens als ik achteruit rijd, dan valt hij als ik de koppeling indruk uit.
Computer heb ik al reset en nieuwe bougies derin.
Alvast bedankt...
Als ik wegrijd wil hij uitvallen, net of smoort hij af.
Je moet dan erg veel gas bijgeven om hem aan te houden, en probeer je dan weer weg te rijden gebeurt het weer. Meestal bij de derde keer rijd hij wel normaal weg.
Zonet ook even het verbruik gerekend 1:11
En ook zonet viel hij weer uit bij het wegrijden, daarna weer proberen te starten wat niet echt soepel verliep.
Eenmaal aan de praat stottert hij als een gek.
Eenmaal op weg is er niets meer aan de hand.
Je moet dan erg veel gas bijgeven om hem aan te houden, en probeer je dan weer weg te rijden gebeurt het weer. Meestal bij de derde keer rijd hij wel normaal weg.
Zonet ook even het verbruik gerekend 1:11
En ook zonet viel hij weer uit bij het wegrijden, daarna weer proberen te starten wat niet echt soepel verliep.
Eenmaal aan de praat stottert hij als een gek.
Eenmaal op weg is er niets meer aan de hand.
-
- AX Master Spammer
- Posts: 2115
- Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
- Location: Den Ham (OV)
- Contact:
JeaN wrote:Ik denk niet dat dit het probleem is, want bij het resetten van de computer ging als de auto warm was de koelfin wel aan.
Nu neem ik aan dat die op diezelfde sensor zit
nee, zit niet op dezelfde sensor, de sensor die ze bedoelen zit in het injectiehuis, als ik het me goed herinner van de 1.1 van first zit ie aan de linkervoorkant van het injectiehuis.
nee de sensor in het injectiehuis die jij nu bedoelt meet de temp vd inkomende lucht. Die stekker kun je er niet uittrekken, want dat is meteen ook de stekker die je injector van stroom voorziet, en dan loopt ie meestal niet meer zo lekker... men bedoelt idd de temp sensor die de watertemp in het blok zelf meet, en die zit bij het termostaathuis.