he allemaal
heef een spagettie uitlaatspruitstuk zin als je de catalizator er onder laat zitten ?
heeft een spagettie zin als je de cat er onder laat ?
Moderators: denny, vtspower, webmasters
heeft een spagettie zin als je de cat er onder laat ?
Binnen kort stoppen met mijn ax hobby (snif snif)
-
- AX Spaster Mammer
- Joris
- AX Master Spammer
met of zonder merk je weinig verschil!
De motor pakt wat sneller op en trekt wat beter door zonder stotteren heb ik vandaag ondervonden.
Hij trekt nu in 1 strakke lijn in zijn 5 van de 80 naar 120 of harder, dan word t alleen maar beter
De motor pakt wat sneller op en trekt wat beter door zonder stotteren heb ik vandaag ondervonden.
Hij trekt nu in 1 strakke lijn in zijn 5 van de 80 naar 120 of harder, dan word t alleen maar beter
Last edited by Joris on ThuMar30, 2006 10:48:50 PM, edited 1 time in total.
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79
verschilt ook per ax,
cat heb ik eronder gelaten om het koppel nog wat te verbeteren en hij trekt prima door boven de 6 k rpm dus ik zie geen reden om hem te verwijderen.
me broertje merkte met zijn oude GT inject met spaghet op wat geluid na geen verschil met of zonder cat.
maar zoals ik al zij dat verschilt per ax. gewoon verwijderen zie je het verschil
om mijn emmer als voorbeeld eff te pakken
met cat: 116 pk
zonder cat: 124 pk (mijn versie)
dus het kan veel verschil maken.
cat heb ik eronder gelaten om het koppel nog wat te verbeteren en hij trekt prima door boven de 6 k rpm dus ik zie geen reden om hem te verwijderen.
me broertje merkte met zijn oude GT inject met spaghet op wat geluid na geen verschil met of zonder cat.
maar zoals ik al zij dat verschilt per ax. gewoon verwijderen zie je het verschil
om mijn emmer als voorbeeld eff te pakken
met cat: 116 pk
zonder cat: 124 pk (mijn versie)
dus het kan veel verschil maken.