first wrote:Ik heb er naar gekeken, maar kan er slecht bij. Ik heb een afpraak vrijdag bij de garage en ben dan ongeveer 40 euro kwijt. Zijn voornamelijk haarscheurtjes.
pff, haarscheurtjes valt nog wel mee dan, als de benzine dr niet uitloopt, dan zou ik het nog even laten zitten, spul moet toch allemaal los als ie een keer hier is.
volgens de monteur kan de benzine er wel uit zweten. De scheur die hij liet zien leek ietsje dieper, dus just in case...toch maar vervangen. Ik heb geen zin in nog meer geouwehoer.
Benzineslangetjes zijn inmiddels vernieuwd.Toen ze de auto in de werkplaats startten zag de werkplaats in eens blauw.Kan dat komen doordat hij meer benzine is gaan inspuiten door lekken en nu dezelfde hoeveelheid nog inspiut? Verder hebben ze de v-snaar gespannen en heerlijk...geen gepiep en gedoe...gewoon een rustig lopend motortje....
hij scheurt lekker door nou hoor. Hij reageert veeeel beter op het gaspedaal, mss toch weg gelekte benzine...dan moet hij nu ook wel weer minder gaan verbruiken dan 1:14
Auto is veranderd na de bezineslangen.Vrijdag naar Renkum gereden...geen probleem. Zaterdag auto ff nodig...ramp...afslaan een aantal keer en weinig toeren. Zondag weer normaal, maandag naar huis gereden en weer geen probleem.
Nadat hij blauw gerookt heeft zijn de uitlaatgassen wederom veranderd. Of dit in positieve zin is..geen idee..dat mogen jullie me vertellen.
Wanneer hij start zijn de uitlaatgassen kleurloos en als je gas geeft grijs/wit en zo blijft het dan ook. Zaterdag heeft hij allemaal zwarte zooi uit de uitlaat gegooit..iedere keer druppels. Ik heb werkelijk geen idee wat het is, zou volgens mij ook nog wel aangekoekte troep kunnen zijn die los kwam uit de uitlaat.