Onder het rijden pakt de motor soms niet

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
cazanovar
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid

Onder het rijden pakt de motor soms niet

Post by cazanovar »

Hallo Allemaal,

Ten eerste echt top dat jullie zo'n community opgezet hebben, echt helemaal te gek! (ben nieuw hier). Ik heb al het een en ander gezocht, maar helaas nog niets gevonden vandaar mijn vraag:

Een week terug heb ik een ax 1.1i gekocht. De auto is volgens mij helemaal in orde op een ding na. Als ik gas geef onder het rijden, dan paktie soms niet(ca. eens op de 5 km.). Dus hij blijft dan even zelfde snelheid rijden terwijl ik gas bijgeef, en gaat dus niet harder. Zie het meer als een zucht van de auto en na een tijd dan trekt hij weer aan en rijd gewoon verder, duurt meestal maar 2/3 seconden, en is vrijwel alleen merkbaar voor de bestuurder.

Wat zou dit kunnen zijn, en hoe los ik dat op?

Alvast bedankt,

Ruud

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

het is niet de koppeling die slipt he?

Dus het gevoel dat je een auto wil inhalen.. je trapt gas goed in.. maar je gaat geen meter harder!!!

Als dat het gevoel is... dan moet je het zoeken bij je koppeling...

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

stijgt het toerental wel of reageert ie helemaal niet?
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

cazanovar
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid

Post by cazanovar »

Het toerental stijgt niet hoorbaar. Ik heb geen toerenteller maar een klok. Ik ga eens kijken of er een verband is met de koppeling, als er iemand is die mij specifieke info kan geven, gelieve dat hier te postte.. alvast bedankt

Joris
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Joris »

Lamdasonde nog goed?
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Als je toerental niet merkbaar stijgt dan is je koppeling nog goed. Dan is het iets electronisch.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Post Reply