hoeveel PKtjes heb jij
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX liefhebber
- Posts: 363
- Joined: FriJan21, 2005 11:05:32 PM
- Location: st.nyk
- Contact:
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
ik heb een cupchip liggen van een GTI (multipoint), maar die is kapot gegaan omdat ik er een slechte kabelboom bij gekregen heb. Daarnaast heb ik een chipje voor een GT verkocht een tijd terug, en die liep rauw, maar fel, maakt 'm wat vrijer > 5500 r/min en hij heeft volgens mij geen toerenbegrenzer meer. Grootste voordeel is het verlies van toerenbegrenzer.
Last edited by kevin.broke on FriDec02, 2005 12:33:39 AM, edited 1 time in total.
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
"Babbel" = 70-75 pk (origineel, en blokkie heeft er 170.000 gedraaid, dus zal best een paar paardjes verloren hebben.
"Wibbel" = 85-90 pk (kleine aanpassing luchtfilter en er zit een Kent nokkenasje in. Ook is de katalysator er onderuit. klepjes zijn net gesteld dus het loopt vrij aardig).
M'n oude = 107 pk / 155 Nm (al loopt ie niet meer.. blok hangt alleen nog aan de bovenste motorsteunen. a.s. zaterdag gaat ie er helemaal uit, want het blok is gedeeltelijk verkocht!).
Rest ook maar meteen ff compleet maken heh..
Grijze AX 1.1 die ik + een vriend gratis opgehaald hebben = +/- 30 pk (is een 1.1 carb, maar hij loopt ronduit k*t..)
R5 GTT = +/- 70 pk (er zit een turboloos blokje in..)
"Wibbel" = 85-90 pk (kleine aanpassing luchtfilter en er zit een Kent nokkenasje in. Ook is de katalysator er onderuit. klepjes zijn net gesteld dus het loopt vrij aardig).
M'n oude = 107 pk / 155 Nm (al loopt ie niet meer.. blok hangt alleen nog aan de bovenste motorsteunen. a.s. zaterdag gaat ie er helemaal uit, want het blok is gedeeltelijk verkocht!).
Rest ook maar meteen ff compleet maken heh..
Grijze AX 1.1 die ik + een vriend gratis opgehaald hebben = +/- 30 pk (is een 1.1 carb, maar hij loopt ronduit k*t..)
R5 GTT = +/- 70 pk (er zit een turboloos blokje in..)
Mark wrote:Drake wrote:Mark wrote:1.4i ZX motor standaard 75PK.
Gechipt, Sparco openlucht filter, Spaghetti spruitstuk, Katvervanger, Sportuitlaat.
Tussen de 95 en 100pk gok ik.
wees blij als je 80-85 pk hebt
ik ben met hetzelfde ongv bezig, maar ik ga een gat in de lucht springen als ik 85 pk haal daarmee
Alleen het chippen is al +9 pk.
Dan zit je al op 84. Spaghetti is +7%. En overduidelijk merkbaar.
84 + 7% = 90 pk.
Kat eruit, Sportuitlaat en openluchtfilter. Samen met Brisk Premium twinspark bougies. Dat geeft ook zeker wel 5 pk erbij.
wat het leuke is wat je heel vaak tegen komt vermogenswinst is niet een simpel optelsommetje enige manier om er achter te komen is je wagen op de dyno te gooien.
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E and still owning AX GTI
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E and still owning AX GTI
peter wrote:Euh.... vandaag de eerste rit gemaakt dus vanaf nu officieel 120 pk
gefeliciteert hoe rijdt ie peter?
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E and still owning AX GTI
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E and still owning AX GTI
peter wrote:ik heb er net de eerste 20 km mee gereden, en niet echt geplankt ofzo, auto heeft 8 maanden stil gestaan, maar ik ben wel onder de indruk
heb je ook msn trouwens?
1st car: Citroën AX 1.1 1995 33.000km
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E and still owning AX GTI
2nd car: Citroën Saxo 1.4 VSX Airco
3rd car: Citroën XM 2.5TD12 VSX
4th car: Citroën AX GTI
5th car: Jaguar XJ6 Sovereign 4.2
6th car: Jaguar XJ40 Sovereign
Now driving a AX 1.0E and still owning AX GTI