Hoort inderdaad in t luchtfilter te steken. Heb 2 axen gehad, allebei de auto's hadden m los zitten. En ik elke keer braaf dat ding weer terugstoppen. Maar wat daar nou de reden van is??
Wat me wel opvalt is dat nu ik heb goed dicht heb geplakt, de motor beter loopt.
Alhoewel dat alleen gebaseerd is op een kort ritjevan vandaag.
Maar moet ie aangesloten zitten of is nu die goed dicht zit ook oke.
Geld moet rollen en het liefst op twee wielen...
Zei de GSrijder en hij modderde voort.
"Meneer, uw auto lekt olie!"
"Nee hoor, mevrouw. Hij beschermt de onderkant tegen roesten..."
Nou bij deze uitsluitsel. Het is een overbrugging van je gasklep. De onderkant komt op een strategische plaats het inlaatspruitstuk in. Doordat er op deze plaats dus ook lucht het spruitstuk in gezogen wordt ontstaat er turbulentie die ervoor zorgt dat de verbranding vollediger verloopt. Bijkomende functie van het slangetje is dat hij de warme lucht klep van vacuum voorziet. Hoop dat je er wat mee kan.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.