Achter het rechter voorscherm van de sloper vond ik een zwarte cilinder waaruit twee zwarte slangen kwamen: een naar voren een naar achteren. Is dit de benzinepomp?
De auto is type 1.
Thanx
Geval (pomp?) achter rechter voorscherm
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Geval (pomp?) achter rechter voorscherm
Kijk uit, een Cactussssss
-
- AX Spaster Mammer
Re: Geval (pomp?) achter rechter voorscherm
pcrodent wrote:Achter het rechter voorscherm van de sloper vond ik een zwarte cilinder waaruit twee zwarte slangen kwamen: een naar voren een naar achteren. Is dit de benzinepomp?
De auto is type 1.
Thanx
benzinepomp hoort in de tank te hangen, daar kan je bij vanaf die gaten onder je achterbank.
De ruitensproeipomp... Die hangt aan de bumpersteun, right? Van daaruit loopt 1 slangetje direct naar de kap, en 1 naar achteren.
Het slangetje naar achteren loopt langs een zwarte cilinder, onder het voorscherm, ter hoogte van het zijknipperlicht.
Hebben benzineauto's ook een koolstoffilter?
Het slangetje naar achteren loopt langs een zwarte cilinder, onder het voorscherm, ter hoogte van het zijknipperlicht.
Kijk uit, een Cactussssss
-
- AX Spaster Mammer
pcrodent wrote:De ruitensproeipomp... Die hangt aan de bumpersteun, right? Van daaruit loopt 1 slangetje direct naar de kap, en 1 naar achteren.
ah, nu begrijp ik goed waar 't zit.. zal straks eens kijken waar de slangen heen gaan.. een koolstoffilter op benzineauto's? waarvoor?
tis idd een koolstoffilter aan de ene kant komt de tankontluchting erin en aan de andere kant gaat ie naar je injectiehuis. Gewoon het afzuigen van benzinedampen dus.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Bij mij was pas het bandje gebroken waar die aanvast hangt.
Lag lekker te rammelen. Zijscherm dus los gehaald en met Tiwraps vast gezet. (-:
Lag lekker te rammelen. Zijscherm dus los gehaald en met Tiwraps vast gezet. (-:
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.