AX half jaar stilzetten hoe en wat
Moderators: denny, vtspower, webmasters
AX half jaar stilzetten hoe en wat
Ik ga vanaf Januarie een half jaartje naar zuid afrika en aangezien me auto niet in het vliegtuig mag, mocht maar 20 kilo mee. Heb ik besloten dat de AX maar een half jaartje voor de deur moet blijven staan. Ik schors hem in de tussentijd wel maar hoe kun je zo'n auto het best stilzetten. Ik denk dan aan accu eruit ja/nee tank vol of juist niet allemaal van dat soort dingen wie heeft er tips?
To do's:
Antenne Done
Spiegel Done
Grote beurd Done
Carter pakking Done
Motorkap
Distributie Done
Remschijfen Done
Koppakking Done
Ashoes Done
Antenne Done
Spiegel Done
Grote beurd Done
Carter pakking Done
Motorkap
Distributie Done
Remschijfen Done
Koppakking Done
Ashoes Done
als je hem schorst mag hij niet meer op de openbare weg staan.
wat je het beste kan doen is je bandjes op hogere druk zetten. (of zwevend )
accu los, en over benzine zijn verschillende discussies .
benzine wordt armer maar hoe snel
en als de tank vol zit kan die geen troep los laten door uitdroging.
anderzijds als iemand maandelijks even je auto kan starten zou dat nog mooier zijn.
wat je het beste kan doen is je bandjes op hogere druk zetten. (of zwevend )
accu los, en over benzine zijn verschillende discussies .
benzine wordt armer maar hoe snel
en als de tank vol zit kan die geen troep los laten door uitdroging.
anderzijds als iemand maandelijks even je auto kan starten zou dat nog mooier zijn.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
jup, accu eruit en bandjes van de grond, maar opzich is 't voor een half jaar niet zo'n drama. Die remschijven rem je ook wel weer schoon (mijne heeft 1,5 jaar stil gestaan en startte ook zonder probleem op die oude peut erin)
ik zou je tank niet helemaal leeg rijden, maar een volle tank is ook wat zonde
GTE wrote:jup, accu eruit en bandjes van de grond, maar opzich is 't voor een half jaar niet zo'n drama. Die remschijven rem je ook wel weer schoon (mijne heeft 1,5 jaar stil gestaan en startte ook zonder probleem op die oude peut erin)
hahah precies..
maar zonde een volle tank? Ach..het is even dood kapitaal.. maar je weet wel als je vakantie te duur is geworden.. dat je in ieder geval nog met de AX weg kan
-
- AX super weirdo
Brutus wrote:GTE wrote:jup, accu eruit en bandjes van de grond, maar opzich is 't voor een half jaar niet zo'n drama. Die remschijven rem je ook wel weer schoon (mijne heeft 1,5 jaar stil gestaan en startte ook zonder probleem op die oude peut erin)
hahah precies..
maar zonde een volle tank? Ach..het is even dood kapitaal.. maar je weet wel als je vakantie te duur is geworden.. dat je in ieder geval nog met de AX weg kan
Haha, mijne heeft 6 jaar stil gestaan en startte na een verse Accu meteen. vierkante bandjes en droge rubbers hier en daar horen bij stilstaan.
Freude am Fahren.
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer