Henk Bats wrote:Bedankt nog voor jr pdf'je, handige zaken print ik altijd uit echter het pdf'je van jouw is niet te printen. Mocht je in de gelegenheid zijn een printbaar exemplaar te mailen dan hou ik me aanbevolen.
Groetjes, Henk
t'is mijn eerste pdf'je ooit en ik kon in illustrator niet vinden hoe er een indeling in A4'tjes van te maken is.
Ook nu naar Joost gestuurd, misschien kan hij dat aanpassen...
Een goede tip voor mij mag natuurlijk ook
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Henk Bats wrote:Bedankt nog voor jr pdf'je, handige zaken print ik altijd uit echter het pdf'je van jouw is niet te printen. Mocht je in de gelegenheid zijn een printbaar exemplaar te mailen dan hou ik me aanbevolen.
Groetjes, Henk
t'is mijn eerste pdf'je ooit en ik kon in illustrator niet vinden hoe er een indeling in A4'tjes van te maken is. Ook nu naar Joost gestuurd, misschien kan hij dat aanpassen... Een goede tip voor mij mag natuurlijk ook
Ik heb het complete Adobe Creative Suite 2 Premium pakket hier.. dus je mag em mailen.. dan maak ik er een mooi pdf'je van..
moest je zoon (??) zijn naam er nog even onder zetten?
Brutus,
Ook hier geldt ere wie ere toekomt voor het duidelijke stuk over het vervangen van aandrijfassen komt alle eer toe aan Rogier (Rio97) en wat betreft het bakken van onze een web-site dat is inderdaad Michel onze zoon.