wel een goed idee al kunnen alle vragen wel onder technische elektr. enz enz vallen. Toch lijkt het me een goed idee, de meeste autos worden ook een jaartje ouder en dus ook meer versleten en dus meer apk afkeurpunten die dmv een speciaal topic misschien eerder verholpen worden. Ik schrok van mijn apk rekening 800zoveel euro, ik dacht einde auto. dmv van oa. het forum en een beetje beunwerk heb ik een euro of 600 bespaart. hopelijk zijn er meer voor zodat axjes lekker blijven rijden. Tom
Als iedereen netjes zijn topics tagt met [APK] is het ook duidelijk en kunnen ze gewoon blijven staan onder Technisch, waar ze eigenlijk horen.
Of APK inlijven bij de FAQ Wordt veel naar gevraagd...
Edit: bij nader inzien, ik kan ook alle [APK]-topics samenvatten in ??n topic in de FAQ.
En gevonden, maar ik zag dat er al een ander topic over was gemaakt. Dus mooi zo dan!
Ik heb in de praktijk gemerkt dat de apk erg af kan hangen van de keurmeester. De term "deugdelijk" is een breed begrip. De ene keurmeester kan best vinden dat iets "deugdelijk" vastzit, terwijl een andere keurmeester eroverheen kan vallen. Maar goed, ik heb mn adresje, en daar gaat mn ax over 2 maanden gewoon weer heen