hallo,
mijn ax heeft ondertussen 2x een ongeluk gehad. de eerste keer is die van achter aangereden door een bestelauto. De bumper hangt wat scheef, lampen zijn nog goed, kofferbak is een beetje ingedeukt, klep sluit nog goed, maar in 1 van de draagbalken zit nu een knik...
de 2e keer is een stageloper met de auto de sloot ingedoken. Opzich geen harde klap. Voor bumper ook beetje scheef (leuk gezicht zo'n auto ) zitten goede nieuwe lampen in (ook goed afgesteld) nieuwe richtingaanwijzers. Aan het frame is geloof ik niets verbogen, alleen de radiateurd (ventilator draait weer) en het hele voorste stuk is een beetje krom...
De auto hoeft gelukkig nog niet voor de keuring, maar moet ik alvast naar een andere omkijken,? of gaat die zo door de keuring?
en moet ik de ax ook ergens anders laten keuren voordat ik er na een ongeluk weer de weg mee op mag???
alvast bedankt
Mark
2x ongeluk en dan?
Moderator: webmasters
2x ongeluk en dan?
kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
je hoeft hem niet extra te laten keuren.
Het voorste deel van de ax kan niet zoveel hebben, en ik rijd ook al jaren met een herstelde voorkant rond. Het is niet zo stevig, maar daardoor ook weer heel goed te repareren.
Behandel het echter wel goed tegen roest.
Ik durf wel te zeggen dat het voorkantje van m'n rode ax nu langer meegaat dan voor het ongeluk.
Achter klinkt wat ernstiger, maar je komt er vast mee door de apk.
Je kan hem eens laten uitlijnen, dan komen ze er wel achter als er iets niet lekker meer is.
Het voorste deel van de ax kan niet zoveel hebben, en ik rijd ook al jaren met een herstelde voorkant rond. Het is niet zo stevig, maar daardoor ook weer heel goed te repareren.
Behandel het echter wel goed tegen roest.
Ik durf wel te zeggen dat het voorkantje van m'n rode ax nu langer meegaat dan voor het ongeluk.
Achter klinkt wat ernstiger, maar je komt er vast mee door de apk.
Je kan hem eens laten uitlijnen, dan komen ze er wel achter als er iets niet lekker meer is.
Om de schade te laten vaststellen ben ik wel naar een erkend schadebedrijf geweest. Die mensen zeiden dat het niet gevaarlijk was, en dat ik er zonder problemen mee verder kon rijden...
opzich moet dit dus wel goed zitten.
maar hoe zit dat met de APK? ik weet wat ze ongeveer testen, maar testen ze ook op het frame en de draagbalken???
opzich moet dit dus wel goed zitten.
maar hoe zit dat met de APK? ik weet wat ze ongeveer testen, maar testen ze ook op het frame en de draagbalken???
kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
scherpe delen kan mss nog wel een probleem worden. Ik heb de auto eerst zo "gerestaureerd" dat die de weg weer op kan. Dus uiterlijk ff op 2e plaats gezet. Hij ziet er nu niet echt uit, maar om dat op te knappen wacht ik liever even op het warme weer
kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen