Mee eens!Johannus wrote: En ik blijf erbij dat het mooier is als de chevrons in het logo helemaal wit ipv het 3-d effect.
Verder vind ik nog steeds dat het schaduweffect overdreven is.
Wordt steeds mooier...

Moderator: Rio97
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Dat is helemaal niet waar,MNM(tm) wrote:Mjah, 't typische kontje van een type 1!grietje wrote:...outline met dat typische kontje erg goed gekozen.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Dat kan me allemaal geen kl*te schelen!!!grietje wrote:Dat is helemaal niet waar,MNM(tm) wrote:Mjah, 't typische kontje van een type 1!grietje wrote:...outline met dat typische kontje erg goed gekozen.
Van de zijkant is er vrijwel geen verschil in de klep van type 1/2, die afgeronden hoeken zie je an profiel namelijk niet.
Dus het enige waar je dan nog aan zou kunnen zien dat dit van een type 1 is afgeleid is de bumper en dat is zo onduidelijk, niet zo zeuren marco
en daarbij, tja, de type 1 is ook dé AX, zonder de type 1 had de 2de namelijk al helemaal nooit bestaan.
Maar nee, die kont met geinteregeerde spoiler vind ik typisch AX in t algemeen.
Ik heb al meerdere malen bij het noemen van 'AX' de vraag gekregen of dat die auto is met 'ingebouwde' spoiler in de achterklepOpstaande randje dus op de achterklep
Het beste is de Club op te delen in een 1e en 2e generatie, even voor MNM(tm)Mastenhose wrote:Waarom maken we niet twee logo´s?
Linksbovenaan 't forum een Ph1 en rechtsbovenaan een Ph2...
Iedereen blij en gelukkig!
Ook ff PH1 en PH2 stickers, shirts, caps, jassen, broeken, overalls, paraplu's, gereedschapskoffers en natuurlijk wintersokken maken he!
Nou ik ben er nnog niet zo zeker van hoorMastenhose wrote:Dat klopt Johannus!Johannus wrote:maar iets zegt mij ook dat marco zijn optie met een tikkeltje sarcasme bedoelde... klopt dat?