Type B (B14)
Moderator: webmasters
Type B (B14)
In conservatoire staat, nee, nog mooier eigenlijk. Echt geweldig, houten chassis helemaal nieuw nagemaakt, interieur in nieuwstaat, motor in een staat waar de fabriek in 1928 jaloers op zou zijn, met de techniek van nu kan alles natuurlijk beter worden gebalanceerd e.d....
Ik ga even verder kwijlen....
Ik ga even verder kwijlen....
Last edited by Browny on TueJul05, 2011 4:43:17 PM, edited 2 times in total.
-
- profiel verwijderd
Re: Type B
Mis ik iets?! Ik zie geen foto's?!
gelukkig, ik dacht al dat het aan mij lag!Mastenhose wrote:Mis ik iets?! Ik zie geen foto's?!
-
- profiel verwijderd
Dat kan nog steeds....q01z wrote:gelukkig, ik dacht al dat het aan mij lag!Mastenhose wrote:Mis ik iets?! Ik zie geen foto's?!
Auto Union? Op straat?
-
- AX Master Spammer
Ligt ook aan jullie
vooral die muziek onder het filmpje is erg mooi, weet iemand van welke componist dat komt, er zit geen aftiteling bij
vooral die muziek onder het filmpje is erg mooi, weet iemand van welke componist dat komt, er zit geen aftiteling bij
Dan ligt het ook aan mijMastenhose wrote:Dat kan nog steeds....q01z wrote:gelukkig, ik dacht al dat het aan mij lag!Mastenhose wrote:Mis ik iets?! Ik zie geen foto's?!
Foto's? Filmpje? Ik zie helemaal niks!
Saxo, AX. Zwart, wit. 3-deurs, 5-Deurs. Top-motor, basismotor. Vijbak, vierbak. Elkaars tegenpolen.
ik moest idd ook eerst even inloggen.. alleen betalende leden kunnen dit zien
Dat bedoel ik!
Er staan geen foto's, geen link, niks!
Er staan geen foto's, geen link, niks!
Saxo, AX. Zwart, wit. 3-deurs, 5-Deurs. Top-motor, basismotor. Vijbak, vierbak. Elkaars tegenpolen.
-
- profiel verwijderd
Na de hint van Marc ook even opnieuw ingelogd, inderdaad een prachtig exemplaar!
Leuk dat je dit met ons deelt Ivar!
Wel beetje raar dat dat ding in Chicago staat overigens! Wat moeten ze daar nou met een Frans exemplaar...
Leuk dat je dit met ons deelt Ivar!
Wel beetje raar dat dat ding in Chicago staat overigens! Wat moeten ze daar nou met een Frans exemplaar...
Huh? Nou maken jullie me echt in de war!
Ik heb uitgelogd, en opnieuw ingelogd, maar ik zie nog steeds geen link!
Ik ben zo digibeet als de nete, dus ik snap sowieso niks van rare internet-dingen!
Ik heb uitgelogd, en opnieuw ingelogd, maar ik zie nog steeds geen link!
Ik ben zo digibeet als de nete, dus ik snap sowieso niks van rare internet-dingen!
Misschien Windows opnieuw installeren?
Anyway: Hij is 23 jaar geleden aangekocht in verotte staat (letterlijk ivm houten chassis) en na 23 jaar begin dit jaar aangeboden bij de rdw en goedgekeurd.
Dit weekend heeft ie z'n eerste echte rit gemaakt, ruim 200km heuvel op, heuvel af in de Ardennen.
En succesvol!
Anyway: Hij is 23 jaar geleden aangekocht in verotte staat (letterlijk ivm houten chassis) en na 23 jaar begin dit jaar aangeboden bij de rdw en goedgekeurd.
Dit weekend heeft ie z'n eerste echte rit gemaakt, ruim 200km heuvel op, heuvel af in de Ardennen.
En succesvol!
doe mij die maar
*zet huis te koop
*zet huis te koop