maar bij de parkeergarage

Ik zie AX, dus ga er heen, vraag offie op de foto mag

Zij helemaal blij, vraagt een jongen achterin, en als ik mijn MX5 haal dan, mag die dan ook op de foto ? ' nee:P:P'
Iig, ze hebben de site gekregen

Moderator: webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
P12Koen NL wrote:Nee ik stond op P11 of P12 geloof ik. Op een of ander zandveld bij de Arena in ieder geval.grietje wrote:Niet op P2 dan, of had ik net pauze
Parkeren kostte 12 euro geloof ik. Of was het 8? In ieder geval normaal tarief! P2 was vol toen ik om elf uur aan kwam rijdengrietje wrote:P12Koen NL wrote:Nee ik stond op P11 of P12 geloof ik. Op een of ander zandveld bij de Arena in ieder geval.grietje wrote:Niet op P2 dan, of had ik net pauze
En dan lekker met t pendelbusje heen en weer. Heeft je wel 8 euro gescheeld dacht ik ..