rode ax GT in oirschot
Moderator: webmasters
-
- AX liefhebber
rode ax GT in oirschot
op de bases van de landmacht stond netjes geshowd langs de kant van de weg
't is geen ax maar toch met het zelfde hart
Re: rode AX GT in oirschot
hans106xsi wrote:op de bases van de landmacht stond netjes geshowd langs de kant van de weg
Sergeant Jan-steven hou je zooi is in je loods
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
DuFF wrote:hans106xsi wrote:wat doet hij daar dan misschien ben ik wel bij hem op bezoek geweest
hij ploegt de grond om met z'n tank.
haha cool ik was bij 13 herstel aan het kijken ga namelijk ook in dienst als wapen technicus geschuts koepel leo 2 dus over 3 jaar (ja dan pas klaar met leren) kunnen jullie niet meer veilig naar een opendag wie weet heb ik namelijk aan die tank gesleutelt
't is geen ax maar toch met het zelfde hart
hans106xsi wrote:DuFF wrote:hans106xsi wrote:wat doet hij daar dan misschien ben ik wel bij hem op bezoek geweest
haha cool ik was bij 13 herstel aan het kijken ga namelijk ook in dienst als wapen technicus geschuts koepel leo 2 dus over 3 jaar (ja dan pas klaar met leren) kunnen jullie niet meer veilig naar een opendag wie weet heb ik namelijk aan die tank gesleutelt
Volgens mij deed hij dit nou ook hoor...
Sleutelen aan tanks.
Weet het niet 100 procent zeker...
Wie zijn gat heeft verbrand,
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
lag op 't strand met de jongeheer in het zand !
gertjuh wrote:hans106xsi wrote:DuFF wrote:hans106xsi wrote:wat doet hij daar dan misschien ben ik wel bij hem op bezoek geweest
Volgens mij deed hij dit nou ook hoor...
Sleutelen aan tanks.
Weet het niet 100 procent zeker...
uiteraard, in het leger moet je het voertuig waar je je in voortbeweegt ook helemaal uit je hoofd kennen en indien nodig spoedreparaties kunnen uitvoeren en kapotte dingen kunnen repareren.
leopardje 2 a4 is wel leuk vooral als je 'r achter staat asl ze 'm net starten
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber