Kent iemand deze AX of heeft iemand meer informatie over deze zaak dan graag even een post achterlaten zodat deze zaak opgelost kan worden
LB-FX-41, Zwarte Furio Volcane 1.1i, Geraniumstraat Aalsmeer
Moderator: webmasters
LB-FX-41, Zwarte Furio Volcane 1.1i, Geraniumstraat Aalsmeer
Er staat al 2 dagen een Zarte AX voor de deur bij mij en hij is niet van mij
. Al gezocht binnen het forum en de kentekenlijsten maar helaas niet terug te vinden. Ik zal eens in de gaten houden wie de chauffeur (daar bedoel ik zowel mannelijk als vrouwelijk mee maar het woord chauffeuze is zo verdomt lastig) is van het bakkie. Aan de linker zijde mist de sierstrip tussen de deur en het wiel. Boven het wiel lijkt schade te zitten die kan verklaren waarom de strip mist.
Kent iemand deze AX of heeft iemand meer informatie over deze zaak dan graag even een post achterlaten zodat deze zaak opgelost kan worden
Rijdt er toch net een dame in weg....
Hobby = Citroën AX Furio 1.4i
Werk = SEAT Ibiza 1.9 TDI
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
Mooie dame? Of niet? Da's toch wel belangrijke info 
Ennuh.. het is chauffeuse. Maar het geslacht weergeven in een beroep/functie is sinds 2002 niet meer in de Nederlandse spelling van toepassing (pin me niet vast op het jaar)
Zo kan zowel een secretaris als een secretaresse net zo goed mannelijk als vrouwelijk zijn. Het zijn nl. 2 verschillende functies!
Ennuh.. het is chauffeuse. Maar het geslacht weergeven in een beroep/functie is sinds 2002 niet meer in de Nederlandse spelling van toepassing (pin me niet vast op het jaar)
Zo kan zowel een secretaris als een secretaresse net zo goed mannelijk als vrouwelijk zijn. Het zijn nl. 2 verschillende functies!
Tja of het een mooie dame was kon ik niet zien. Ik keek van boven op de auto neer toen ze wegreed en zag alleen een korte broek en 2 beentjes. Die beentjes zagen er wel keurig uit
Maar of de rest dan ook zo is.....
Ik had de vrouwelijke vorm er ook niet bij moeten zetten
Enne in mijn optiek zijn secretaris en secretaresse 2 verschillende banen hoor.
Als je op zoek ben naar een mooie dame dan zou ik deze maar eens bekijken.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RwDlAvUU ... iej[1].jpg[/img]
Lizzie staat op de Wie is wie
Ik had de vrouwelijke vorm er ook niet bij moeten zetten
Enne in mijn optiek zijn secretaris en secretaresse 2 verschillende banen hoor.
Als je op zoek ben naar een mooie dame dan zou ik deze maar eens bekijken.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RwDlAvUU ... iej[1].jpg[/img]
Lizzie staat op de Wie is wie
Hobby = Citroën AX Furio 1.4i
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
-