Als ik het goed begrepen heb, zitten er zeldzame onderdelen op/onder, en zou iemand eigenlijk zo vlug mogelijk deze auto moeten redden!
Iemand die uhm... ahem... geld enneh... plaats heeft...
inderdaad wel een heel toffe achtergrond voor een foto van je auto! geeft alleen wel te denken, jouw auto tussen sloopauto;s...
de GT ziet er nog goed uit!
kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan! Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
Ik begreep dat het een beetje een communicatie foutje / inschattingsfoutje was dat de sloper al zo snel kwam opdagen om de GT op te pikken.
Gelukkig wordt ie er vandaag nog weggeplukt want d'r zitten redelijk wat interessante dingen op.
(die velgen wilde ik mn hele leven al hebben! )
En ook een last-minute redding! stond al op de sloop!
alle hulde aan Romy!
kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan! Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
Ding gaat alsnog gesloopt worden, want heeft geen kenteken meer / is al geregistreerd als gesloopt..
Tenzij de RDW het ding weer een nieuw kenteken + papieren wil geven, basically vergelijkbaar met het hele importtraject en weer BPM betalen over de dagwaarde enzo.. Dat lukt soms..
Ik laat 'mijn' GTje niet wegrotten op de sloop nee, alleen helaas is hij al vernietigd op papier. Maar hij komt wel soort van thuis Gelukkig, heb hem gemist.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
AlexanderB wrote:Ding gaat alsnog gesloopt worden, want heeft geen kenteken meer / is al geregistreerd als gesloopt..
Tenzij de RDW het ding weer een nieuw kenteken + papieren wil geven, basically vergelijkbaar met het hele importtraject en weer BPM betalen over de dagwaarde enzo.. Dat lukt soms..
Bij zo'n oude auto hoef je toch geen BPM meer te betalen?
grietje wrote:Ik laat 'mijn' GTje niet wegrotten op de sloop nee, alleen helaas is hij al vernietigd op papier. Maar hij komt wel soort van thuis Gelukkig, heb hem gemist.