Deze spotte ik van de week in Emmen, de eigenaar keek door het raam en zag dat ik foto's maakte.
De eigenaar liet mij duidelijk weten dat hij het niet leuk vond dat ik foto's maakte want met een te agressieve manier sommeerde hij mij vanachter het raam weg te gaan.
Idioot dat 't is, je moet het toch juist waarderen dat mensen in een gelijke auto foto's van jouw auto maken...
En jij laat je wegsturen? Volgens mij sta je gewoon op openbaar terrein...
Ik zou de persoon in kwestie gevraagd hebben wat er aan de hand was... (Dus niet begrijpend blijven staan, wachtend tot de persoon in kwestie naar buiten zou komen...)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
Haha neehoor, ik ontdekte de man bij de eerste foto. De laatste 2 zijn gemaakt onder zijn toeziend oog terwijl hij me heftig gebaarde weg te gaan... Laat me dus inderdaad niet wegsturen.
Alleen het feit dat de man zo agressief reageerde stond ik nogal verbaasd van te kijken.
EDIT: Rogier, nee heb geen ORGA. Erg jammer, hopelijk kom ik de man nog is in een vriendelijke bui tegen..
Misschien was ie bang dat je op dievenpad was voor onderdelen en vast aan het voorbereiden was door foto's te maken. Ik zou het ook niet waarderen als iemand foto's van m'n auto staat te maken zonder uitleg, alleen zou ik gewoon vragen waarom hij/zij foto's maakt.
Ik zou op zn minst vragen waarom ze fotos maken :d
Maar hij's wel bruinwittig...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Browny wrote: nee hoor, ik zou ook niet op zoek gaan naar de eigenaar, maar kan me zijn reactie wel een beetje voorstellen
Haha, nou ik dus niet. De eigenaar ziet dat ik in een gelijke auto zit en vanuit het open raampje wat foto's maakte. En ik gebaarde bij een duimpje dat ik zn auto tof vond..
[quote="Punaxio"][quote="Browny"]:lol: :lol: nee hoor, ik zou ook niet op zoek gaan naar de eigenaar, maar kan me zijn reactie wel een beetje voorstellen[/quote]
Haha, nou ik dus niet. De eigenaar ziet dat ik in een gelijke auto zit en vanuit het open raampje wat foto's maakte. En ik gebaarde bij een duimpje dat ik zn auto tof vond..[/quote]
een 87 er is wel iets zeldzaams aan het worden.
jammer van de roest