Rode AX te Emmen met 53 op de zijkant
Moderator: webmasters
Rode AX te Emmen met 53 op de zijkant
rode AX GT ??? in Emmen
Ik reed afgelopen week in Emmen-centrum en toen reed er een rode AX achter mij met op de zijkant twee grote stickers, volgens mij het nummer 53. Ik kon het niet zo snel zien maar volgens mij waren het twee witte stickers die samen het nummer 53 vormden.
Kent iemand deze??
Iemand van hier?
Ik reed afgelopen week in Emmen-centrum en toen reed er een rode AX achter mij met op de zijkant twee grote stickers, volgens mij het nummer 53. Ik kon het niet zo snel zien maar volgens mij waren het twee witte stickers die samen het nummer 53 vormden.
Kent iemand deze??
Iemand van hier?

If you wanna go low, you gotta go slow..
Dat is wel een bekende Furio: eerst van Lees geweest en toen verhuisd naar Citrofreak. Ik weet alleen niet meer of hij deze alweer verkocht had of dat zijn vriendin er in reed. (of was het zijn zus?)
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage

Re: Rode AX te Emmen met 53 op de zijkant
Van de week zien rijden op de rondweg in Emmen.Rickk wrote:rode AX GT ??? in Emmen
Kent iemand deze??
Iemand van hier?
Kwam me bekend voor en staat volgens mij regelmatig in Emmen centrum.
-
- profiel verwijderd
-
- profiel verwijderd
Tsja, ff een weekie eruit, moet zeggen dat ik ´t er best naar m´n zin heb gehad eigenlijk...Punaxio wrote:haha ... wie gaat er nou op vakantie naar emmenMastenhose wrote:Inderdaad vorig jaar met vakantie ook gespot in Emmen, had blauwe stadslichten destijds.
Niet als zomervakantie ofzo, maar om de sleur te doorbreken.
Maargoed, dit lijkt me niet het topic om iemands vakantie-keuze te gaan bespreken, on-topic maar weer?

-
- AX liefhebber
Dat had ik al bekeken.....MBa@NL wrote:kijk eens of die HIER tussen staat...

Daar stond hij niet bij... in zoverre, niet in de staat van vanmiddag

Kan natuurlijk in de tussentijd veranderd zijn. Uit die foto's kan ik geen herkennen
EDIT:
http://kentekens.axclub.nl/index.php?pa ... &ken=13592
Denk dat het die geweest is. Staat ook in het rood: AXCLUB.NET
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
Wil je zelf gespot worden in deze Furio met 23 op de zijkant?? Hij is te koop. Kijk ff in het te koop topic! Zo lang als deze auto in het Drenthse land woont hebben er nog geen blauwe stadslichten in gezeten trouwens. En het was niet mijn zus, maar idd mijn vriendin die in het rode gevaar rond tuft. (Soms mn zwager)
-
- AX liefhebber