Het viel me zwaar tegen! Ik ging met een gevoel op vakantie dat ik wel leuke exemplaren tegen zou komen.
In één week tijd in België 4 AX'en gespot. 3 gefotografeerd en één misgelopen.
Dan alsnog maar de 3 auto's die wel op de foto zijn gekomen:
Grappig dat er ook alleen aan de zwarte/antraciete AX niet gerommeld lijk te zijn.
De kleur van de 1e is niet origineel voor een ph.2 (of is deze wel op een ph.2 geleverd in België? Michel? )
De laatste AX heeft knippers van een ouder model...
Wel grappig!
Zal in Mexico kijken of daar ook AX-jes te vinden zijn! (überhaupt ff kijken voor Citroëns daar)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
Mastenhose wrote:Grappig dat er ook alleen aan de zwarte/antraciete AX niet gerommeld lijk te zijn.
De kleur van de 1e is niet origineel voor een ph.2 (of is deze wel op een ph.2 geleverd in België? Michel? )
De laatste AX heeft knippers van een ouder model...
Wel grappig!
Als het dezelfde kleur is als de SPORT van Jeffrey nu is (en daar lijkt het wel op) dan is het een originele PH2 kleur.
Toch was die zwarte ook aan gerommeld begreep ik want er stond geen type aanduiding meer op
Op diesels betaal je tegenwoordig denk ik niet (veel) extra tax meer. In België rijden inderdaad meer 5d. 3d zie je ook wel hoor.
Hier zijn ze bijna allemaal 1.4d, 1.5d en 1.1 en 1.1i.
1.4 en 1.4i zie je hier quasi nooit. Een GTI heb ik hier zelfs nog nooit gezien.