Gespot op internet

Plaats hier alle gespotte AX 'jes en overige aanverwante zaken.

Moderator: webmasters

Post Reply
Unox
AX driver
AX driver
Posts: 32
Joined: TueJun13, 2006 6:46:46 AM
Location: Drachten, Friesland

Gespot op internet

Post by Unox »

Deze ax heb ik gespot op internet, is deze bekend binnen de club?
Wens graag meer info over deze ax ivm met mogelijke aanschaf.
Alvast bedankt!

Image


Gr. Oene
Terug van Weggeweest!, Ax Driver in Spé

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Ik ken hem niet, maar...

het is een 1.1.. dus de achterwielkasten moeten uitgeslepen zijn voor de ronde skirts. Hoe zijn de skirts zoiezo bevestigd?
De witte achterlichten moet je even opletten dat je er fellere lampjes in hebt, anders is het serieus levensgevaarlijk (lichten zijn echt niet te zien anders)

Die oranje knippers hoort ie niet te hebben, vond de vorige eigenaar dat mooi of heeft ie schade gehad ;) De bumper is namelijk ook niet orgineel (maar hoort wel weer bij de skirts) Motorkap lijkt wel orgineel.
Zijn de mistlampen aangesloten? Orgineel heeft ie er geen bedrading voor.... Dus als dat zelf aangelegd is, is dat dan een beetje netjes gedaan of op zon manier dat je accu leeg loopt ;)

Verder, ik vind hem er wel aardig netjes uit zien. Als ie goed rijd (geen rare geluiden, vol vermogen, motor geen oliebad (check dat ook vooral na t rijden, handelaren maken dat wel goed schoon :P) mjaw, dan zal het wel een ok autotje zijn :P

Ik heb hem even opgezocht, 1100 euro, mjaw, als ie technisch echt helemaal in orde is...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste
Posts: 2176
Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
Location: Beekbergen/axclubforum

Post by CitroCin »

Als dit die in Voorschoten is, die staat al heel lang te koop!

Unox
AX driver
AX driver
Posts: 32
Joined: TueJun13, 2006 6:46:46 AM
Location: Drachten, Friesland

Post by Unox »

WOW :shock:

Damn, dat uit 1 foto halende :P
Ik had zelf gezien dat het een 1.1 omgebouwd is.
Uitslijpen van wielkasten weet ik niks van( heb em idd gezien op internet en heb evt interesse)

Witte achterlichten gaan eruit en de demper gaat er zowiezo onderweg.
en er komen witte knippers in.

volgens de garage is ie technisch in goede staat, mag ik em bekijken op de brug en krijg ik apk bij aflevering en zit er NAP bij...
Al met al lijken de voorwaarden goed. Echter zit ik met 1 probleem
het is 170km heen om te kijken en 170km terug voor mij.
Dus een grote stap die ik liever niet te snel neem.

Hij ziet er voor de rest idd goed uit, en had zelf ook vraagteken bij de mistlampen idd...

Deze is voorschoten te koop, wie kan mij hier meer over vertellen ?
Terug van Weggeweest!, Ax Driver in Spé

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Ik zou gewoon gaan kijken.... Voor zon bedrag kan je op internet niet beslissen, die moet je echt zien. APK bij aflevering is zeer fijn, en dat NAP, achja, het is fijn maar ook of zelfs juist blokjes met weinig KM van die leeftijd zijn slecht (veel stilstaan of korte stukjes..) 110.000 is een mooie km stand.

Als je gaat kijken, hier op t forum is zon lijstje ' waar moet ik op letten' (bij HOW TO geloof ik). Neem dat mee.
Check dus nog even extra die wielkasten (op roest en scherpe randjes) en de bedrading van de mistlichten als die uberhaupt aangesloten zijn (geen koperdraad bloot of slechte verbindingen).
Ik las net ook iets van op afstands startbaar. Weet de verkoper toevallig waar en hoe dat in gebouwd is? Het is zo, dat met een slecht ingebouwd alarmachtige zooi, je je kabelboom helemaal verneukt. Niet om jou bang te maken, misschien is het prof in gebouwd, dan is t super leuk speelgoed!

Ga gewoon rijden en als het soepel en goed voelt, en na het rijden is het geen olie bad en op de doppen van de KVS en olie geen mayo........
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste
Posts: 2176
Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
Location: Beekbergen/axclubforum

Post by CitroCin »

Ik weet dat ie al ruim een half jaar te koop staat en opot begonnen is bij 1800,-
Nu dus al aardig gezakt met de prijs, misschien dat er nog meer vanaf kan!

Unox
AX driver
AX driver
Posts: 32
Joined: TueJun13, 2006 6:46:46 AM
Location: Drachten, Friesland

Post by Unox »

afstand startbaar is idd leuk speeltje,
Is hier ook een medeclubber die in die regio woont en die mogelijk eens polshoogte zou kunnen nemen?

Ik heb het lijstje al uitgeprint dus die gaat zowiezo mee.
170km is voor mij een grote afstand, dus daar rij ik niet zomaar voor (los van het feit dat ik momenteel geen auto heb)

Het zou dus fijn zijn om iemand die in de regio woont er eens naar te laten kijken, indien die persoon zoiets heeft van, nou ik zou het wel doen dan kan ik altijd zelf nog kijken en besluiten. ik zou het zonde vinden om 170km voor niks te rijden.

Dattie al meer als een half jaar te koop staat en 700 gekeldert is in de prijs geeft mij gemengde gevoelens.

Waarom wordt ie niet verkocht?
is er dan toch iets mis mee?

Hopelijk is er iemand die me meer info kan geven over deze auto.
Als ik het zo hoor is er iets mis waardoor niemand hem meeneemt....(voor die prijs)
Terug van Weggeweest!, Ax Driver in Spé

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

1800 euro is HEEL erg veel voor een AX, momenteel... daar raakt niemand zn (gewone) AX voor kwijt...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

voor zoer mij bekend is het geen bekende binnen de club...

weet wel, zoals cindy ook al zegt, datie ooit begonnen is bij de €1800,- en de laatste 2 â 3 maanden op €1100,- blijft steken.

Enigste wat van buiten opvalt (waardoor je het dus een GTI look kan noemen, zoals in de advertenties) is de bumper en skirtset. van binnen is het nog steeds gewoon een standaar first en ook van buiten op dus de skirts en bumper na...

naar mijn idee (of hij moet echt helemaal roestvrij zijn enzo en strak in de lak) is die €1100,- VEELS te veel

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste
Posts: 2176
Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
Location: Beekbergen/axclubforum

Post by CitroCin »

We willen best even kijken van het weekend!

Tosti
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 53
Joined: WedNov14, 2007 10:06:47 AM
Location: Nijkerk
Contact:

Post by Tosti »

grietje wrote:Ik zou gewoon gaan kijken.... Voor zon bedrag kan je op internet niet beslissen, die moet je echt zien. APK bij aflevering is zeer fijn, en dat NAP, achja, het is fijn maar ook of zelfs juist blokjes met weinig KM van die leeftijd zijn slecht (veel stilstaan of korte stukjes..) 110.000 is een mooie km stand.

Als je gaat kijken, hier op t forum is zon lijstje ' waar moet ik op letten' (bij HOW TO geloof ik). Neem dat mee.
Check dus nog even extra die wielkasten (op roest en scherpe randjes) en de bedrading van de mistlichten als die uberhaupt aangesloten zijn (geen koperdraad bloot of slechte verbindingen).
Ik las net ook iets van op afstands startbaar. Weet de verkoper toevallig waar en hoe dat in gebouwd is? Het is zo, dat met een slecht ingebouwd alarmachtige zooi, je je kabelboom helemaal verneukt. Niet om jou bang te maken, misschien is het prof in gebouwd, dan is t super leuk speelgoed!

Ga gewoon rijden en als het soepel en goed voelt, en na het rijden is het geen olie bad en op de doppen van de KVS en olie geen mayo........
dat afstand starten.... kan ook door een proffecioneel iemand verkeerd ingebouwd worden,

wij hebben zo'n systeem in de C3 zitten en die hebben we toen onder gaantie trug laten gaan wand hij deed raar, zat hij dus op een plek waar hij teveel water op zou vangen :? maarjah wel door die personen daar zelf ingebouwd! dus ik wil even zeggen dat het ook dan fout kan zitten maar idd leuk speelgoed... vooral als je dus net op het knopje drukt als er mensen naar je auto staan te kijken en jij zit binnen... die kop van ze dan super!

suc6 en lees het wel als je hem gekocht hebt of niet haha
Als ik in een mercedes wil rijden bel ik wel een taxi!

http://www.my-blue-dolphin.eu

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Van deze AX zijn ook weleens onderdelen aangeboden op internet (achterlichten, einddemper, voorbumper met mistlampen etc.) De persoon in kwestie wist behoorlijk hoge prijzen te vragen voor deze onderdelen, en inderdaad is de prijs voor deze AX achterlijk hoog ingezet. Hij staat inderdaad al erg lang op internet.

Gr. Marco
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Post Reply