NG-HX-27 en GG-XZ-22 (met sleutel!)
Moderator: webmasters
-
- AX liefhebber
NG-HX-27 en GG-XZ-22 (met sleutel!)
Gisteren deze 2 gespot op de HU-parkeerplaats in Utrecht..
Mooie kleur, jammer dat ie alleen zoveel schade had...
Van deze zat de sleutel nog in het slot!! Even op slot gedaan en sleutel afgegeven bij de balie.. AX-rijder gered...
Mooie kleur, jammer dat ie alleen zoveel schade had...
Van deze zat de sleutel nog in het slot!! Even op slot gedaan en sleutel afgegeven bij de balie.. AX-rijder gered...
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
Re: NG-HX-27 en GG-XZ-22 (met sleutel!)
hahaWoutervanderlaan wrote: Van deze zat de sleutel nog in het slot!! Even op slot gedaan en sleutel afgegeven bij de balie.. AX-rijder gered...
dat zou mij ook kunnen overkomen
sterker nog
het is me al een paar keer overkomen!
met m'n huis...
wel grappig dat die sleutel dan aan die kant zit.
groet,
elsje
Done: ax kopen
elsje
Done: ax kopen
En toch, respect voor die PABO-luitjes. Ik zou het niet zo lang uithouden met een stel van die bl?rbekkenWoutervanderlaan wrote:PABO???
Ha ha! Het is inderdaad bus 11, er is een pabo in hetzelfde gebouw, maar ik doe de lerarenopleiding.. Wereld van verschil met Pabo.. Maar wel leuk.. Studeer je in de buurt?
AX GTI '91
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
Is mij ook eens overkomen met de GTI.
Ging in Postel(b) een frietje eten met vriendin en de kleine en was in de drukte helemaal vergeten de sleutel mee te nemen.
Kwam er dus anderhalf uur later bij de auto pas weer achter dat ik geen sleutel bij me had en die dus nog in de bijrijdersdeur zat.
En ik heb dus wel CV
Ging in Postel(b) een frietje eten met vriendin en de kleine en was in de drukte helemaal vergeten de sleutel mee te nemen.
Kwam er dus anderhalf uur later bij de auto pas weer achter dat ik geen sleutel bij me had en die dus nog in de bijrijdersdeur zat.
En ik heb dus wel CV
EX-Sofie-BX 1.9 GTI 16v'89
EX-Lisa-AX 1.4 GTI U9 '92
Lucy-AR 146 2.0TD Junior '99
beheerder van citroenax.hyves.nl
EX-Lisa-AX 1.4 GTI U9 '92
Lucy-AR 146 2.0TD Junior '99
beheerder van citroenax.hyves.nl
-
- AX liefhebber
Ha ha! Ik denk niet dat je het nog weet dat je hem erin hebt laten zitten als je die zo vergeet of per ongeluk in het slot laat zitten. Dus waarschijnlijk niet staan schelden.. Hopelijk wel staan juichen dat ie bij de balie lag, ik zal morgen kijken of ie er nog steeds staat, dan is er toch iets mis gegaan... Maar oppassen dussss...