Iemand die hem ooit nog gezien heeft? Heb nu een jaar een andere auto maar ben eigenlijk benieuw hoe het met mijn eerste autootje is. Bij de RDW staat ie wel nog als levend voertuig . Het was een witte 1.1 met sideskirts (rechte wielkasten), GT-bumper, spoiler en 14" 185ers derop. Hij rijdt ergens in limburg rond en ik geloof dat het in de buurt van sittard moet zijn.
Grtz Bart
YJ-11-FG Witte 1.1i
Moderator: webmasters
Hij ziet er gewoon begaaid uit. Barst in ruit (ja, nog altijd), schaafplek aan zijkant, achterbumper die niet echt netjes vastzit, roest bij achterlichten en bumper. Laatst viel van ellende het dashboardklepje eruit, en moet ik met warme temperaturen de verwarming vol open zetten om de motor niet overhit te laten raken.Rio97 wrote:Heej Peter, dat klinkt niet al te positief...Popmart wrote:Mijne rijdt nog, maar heeft zijn beste tijd achter de rug.
Wat is er mis mee?
Vreemd genoeg heb ik het idee dat het motorisch wel steeds beter gaat. Motor loopt steeds vloeiender en harder, maar dat zal ook vast komen doordat de GT sinds september '06 elke werkdag 50 km snelweg ziet.
Nu even afwachten hoe mn toekomst eruit ziet (verder studeren of werken) en dan besluiten wat er met de GT gaat gebeuren.