FF denken..7 AX'jes op 1 dag

Plaats hier alle gespotte AX 'jes en overige aanverwante zaken.

Moderator: webmasters

Post Reply
TjizZzuH
AX liefhebber
AX liefhebber

FF denken..7 AX'jes op 1 dag

Post by TjizZzuH »

Even een weekje vakantie gevierd...in Drenthe...

Bij aankomst gelijk al een bordeau rode type 3 gespot (later nog een keer) op de parking van de camping.

(Helaas ben ik alle keren vergeten de kentekens te noteren :oops: )

Verder op de beruchte / bewuste dag (=woensdag 28 juni) gespot in chronologische volgorde:
  1. Rode type 1 Plaisir (op de camping)
  2. Bordeau rode type 2 met een Toyota voorbumper o.i.d. Op zich stond dat best mooi...alleen sloot de bumper niet overal even mooi aan (in het centrum van Assen, voor de Edah)
  3. Bordeau rode type 2 (bijna naast de andere...dus ook bij de Edah in het centrum van Assen)
  4. Zwarte type 2 GT of Volcane met mooi lichtmetaal (wederom in Assen, maar nu ergens in een woonwijk)
  5. Knalrode type 1 Image...zelfs de bumpers waren niet eens verkleurd (bij het gemeentehuis & Rabobank in Beilen)
  6. Donkergrijze / zwarte 5-deurs type 2 met een lekke uitlaat ?n een mooie meid achter het stuur :D (ook in Beilen ter hoogte van de Rabobank)
  7. Witte AX met skirt-set voor rechte wielkasten (en ook deze is gespot in Beilen bij de Rabobank)

Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06)
Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Re: FF denken..7 AX'jes op 1 dag

Post by kevin.broke »

TjizZzuH wrote: [*]Zwarte type 2 GT of Volcane met mooi lichtmetaal (wederom in Assen, maar nu ergens in een woonwijk)
Weet je zeker dat het niet de RF-??-?? is? Maat van me van vroeger, Karst, heeft een type 1 GT met type 2 achterklep, achterbumper en lichten. Ook meegespoten skirts en sinds kort nieuwe velgjes (5-spaaks AEZ, 3-gaats).
Auto is in '97 geimporteerd, vandaar het kenteken.
Wat eraan opvalt = type 1 grille!

Hij hangt nu namelijk nog in Assen rond...

TjizZzuH
AX liefhebber
AX liefhebber

Re: FF denken..7 AX'jes op 1 dag

Post by TjizZzuH »

kakanox wrote:
TjizZzuH wrote: [*]Zwarte type 2 GT of Volcane met mooi lichtmetaal (wederom in Assen, maar nu ergens in een woonwijk)
Weet je zeker dat het niet de RF-??-?? is? Maat van me van vroeger, Karst, heeft een type 1 GT met type 2 achterklep, achterbumper en lichten. Ook meegespoten skirts en sinds kort nieuwe velgjes (5-spaaks AEZ, 3-gaats).
Auto is in '97 geimporteerd, vandaar het kenteken.
Wat eraan opvalt = type 1 grille!

Hij hangt nu namelijk nog in Assen rond...
Ik heb 't kenteken van die zwarte nie kunnen zien...hij stond bij een flat en daar reed ik ongeveer 50 meter parallel aan voorbij...heb dus alleen de zijkant kunnen zien

katuut
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by katuut »

Witte AX met skirt-set voor rechte wielkasten (en ook deze is gespot in Beilen bij de Rabobank)
nieuw of oud model?

greetz
blaffende woofers bijten niet ;-)

TjizZzuH
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by TjizZzuH »

katuut wrote:
Witte AX met skirt-set voor rechte wielkasten (en ook deze is gespot in Beilen bij de Rabobank)
nieuw of oud model?

greetz
Oei...euh...dan moet ik ff heeeel erg diep gaan nadenken, want 't is al bijna 2 maanden geleden...pffff....

Sorry...kweet 't echt nie meer...

Post Reply