Zwarte GT/GTI/Volcane vliegveld Lelystad

Plaats hier alle gespotte AX 'jes en overige aanverwante zaken.

Moderator: webmasters

Post Reply
Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Zwarte GT/GTI/Volcane vliegveld Lelystad

Post by Rob GT »

Zondag 20 maart (gisteren dus) rond half 2.
De auto reed t.h.v. vliegveld Lelystad in de richting Lelystad. Was aan de andere kant van de weg dus ik kon niet goed zien wat voor een AX het was.

Volgens mij had ie witte velgen en gladde bumpers + sportuitlaatje.

Dacht even aan Foxhunter maar die heeft geen witte velgen. :roll:
Image

BrookmanRacing
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

AX met witte velgen

Post by BrookmanRacing »

En deze ax lag helemaal vol met een interieur van een AX GTI.

Ben en ? (naam niet eens gevraagd.. hmm) kwamen naar lelystad om bij mij het interieur op te halen. We hadden de eerste wedstrijd van het jaar.

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Dat zal dan een zwarte type 1 GT geweest zijn van '91 ;)

BrookmanRacing
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by BrookmanRacing »

Het was volgens mij niet de auto van Ben zelf. ik weet alleen niet de naam van de jongen die bij hem was.

het was inderdaad een oud type GT, ik meende uit 90/91

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Hij heet Ronald aka Rooney. Ben heeft een type 2 GT van '93 :)

Rooney
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Rooney »

Jeeeeeeeeeeeh gespot :oops:

geen gladde skirts maar nog gewoon netjes niet verkleurd

Idd wit gecoate velgen 14 inch op het moment tot dat me ci-tuning velgjes van de coater terug komen. En hij is idd extreem verlaagd zo gekocht komt allemaal wel goed 8)

eerst me rijbewijsie :roll:
AX Soupapes 16 8)

Powered by VEMS;

158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10

Ben 86
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Ben 86 »

Zijn we dan toch gespot met dat oude barrel? :P Jammer dat we je niet gezien hebben!

Het was idd om het gti interieurtje op te halen (wat inmiddels in mijn '93 GT-tje zit :) ).

Misschien gaan we er nog eens heen om naar het circuit te gaan :).

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Re: AX met witte velgen

Post by Rob GT »

BrookmanRacing wrote:En deze AX lag helemaal vol met een interieur van een AX GTI.

Ben en ? (naam niet eens gevraagd.. hmm) kwamen naar lelystad om bij mij het interieur op te halen. We hadden de eerste wedstrijd van het jaar.

Ik was er zaterdagmiddag nog even bij de trainingen, heb toen twee AX-en gezien. Die van Jeffry en die van ?? Hoe ging het de eerste wedstijd? De volgende keer hoop ik er weer eens bij te zijn (op de bank dan dus, helaas)

Ben 86 wrote:Zijn we dan toch gespot met dat oude barrel? :P Jammer dat we je niet gezien hebben!

Het was idd om het gti interieurtje op te halen (wat inmiddels in mijn '93 GT-tje zit :) ).

Ik denk dat je nog bezig was met optrekken vanaf de stoplichten! Ik zag je ook niet mijn kant opkijken. :roll: Mij valt een AX meestal wel op, zeker een GT of GTI. Ben je ook op het circuit geweest? Of alleen op de parkeerplaats? Ik vind het altijd erg gaaf om te kijken!

Heb ik ook eindelijk eens een lid + AX gezien (op Armando na dan... maar dat telt niet want die woont om de hoek) wel jammer dat ik je niet herkende, maarreh... dat "oude barrel" zag er vanaf de andere kant best netjes uit. En waarom trouwens niet je eigen auto? Die had ik denk ik wel herkend!

Nu ik ook nog eens een keertje :x
Image

Ben 86
AX liefhebber
AX liefhebber

Re: AX met witte velgen

Post by Ben 86 »

Rob GT wrote:
BrookmanRacing wrote:En deze AX lag helemaal vol met een interieur van een AX GTI.

Ik was er zaterdagmiddag nog even bij de trainingen, heb toen twee AX-en gezien. Die van Jeffry en die van ?? Hoe ging het de eerste wedstijd? De volgende keer hoop ik er weer eens bij te zijn (op de bank dan dus, helaas)

Ben 86 wrote:Zijn we dan toch gespot met dat oude barrel? :P Jammer dat we je niet gezien hebben!

Ik denk dat je nog bezig was met optrekken vanaf de stoplichten! Ik zag je ook niet mijn kant opkijken. :roll: Mij valt een AX meestal wel op, zeker een GT of GTI. Ben je ook op het circuit geweest? Of alleen op de parkeerplaats? Ik vind het altijd erg gaaf om te kijken!

Heb ik ook eindelijk eens een lid + AX gezien (op Armando na dan... maar dat telt niet want die woont om de hoek) wel jammer dat ik je niet herkende, maarreh... dat "oude barrel" zag er vanaf de andere kant best netjes uit. En waarom trouwens niet je eigen auto? Die had ik denk ik wel herkend!

Nu ik ook nog eens een keertje :x

Ja het zal idd wel tijdens het optrekken zijn geweest want mij valt een axje ook altijd op! Zeker een gti/GT! Ben trouwens heel even op het circuit wezen kijken omdat we anders niet naar de uitgang konden (het was te druk om naar de uitgang te kunnen rijden). Het is zeker gaaf om te zien (moest helaas snel weg omdat ik later in de middag nog ergens moest zijn!).

Vind het jammer dat we je niet gezien hebben! We waren met ronald zijn auto omdat we die de dag ervoor redelijk onder handen hadden genomen en hij meer ruimte heeft (geen audio instal. enzo).

Wel kick dat we gespot zijn :)

Post Reply