goudgele AX op de sloop
Moderator: webmasters
goudgele AX op de sloop
Sloperij "het vertrouwen" op Lage Weide,
staat een goudgele AX met skirtset en 2 spoilers achterop
niet kunnen zien in hoeverre hij compleet is
1721 cc 

Re: goudgele AX op de sloop
GTE wrote:Sloperij "het vertrouwen" op Lage Weide,
Shit, ook geen foto van kunnen maken?
Heb nog nooit een goudgele AX gezien namelijk

dit meen je niet???? Damnnn
Geloof dat dat een GT is. Die heeft bij ons (Galecop) in de wijk gestaan. Was van ouder iemand. Mooi ding, helemaal compleet. Ik zag dat hij weggeslepen werd toen met de gladheid... Voorkant zit in elkaar, waarschijnlijk tegen een paal aangeknalt!
Damn zonde, was mooi ding!! Vind het best triest
Geloof dat dat een GT is. Die heeft bij ons (Galecop) in de wijk gestaan. Was van ouder iemand. Mooi ding, helemaal compleet. Ik zag dat hij weggeslepen werd toen met de gladheid... Voorkant zit in elkaar, waarschijnlijk tegen een paal aangeknalt!
Damn zonde, was mooi ding!! Vind het best triest

Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
Galekop??? daar wonen de oudjes van m'n vriendin (die woont nu in zuilestein, kan dat zo heten?) ik slaap daar straks weer.
wij rijden allebei rond in een R5, ik een rode GTE en zij een witte TL, sinds vandaag met gele koplampjes.
Die goudgele, die zat van voren niet in elkaar, was wel een GT of GTI want had een skirtset en 2 spoilers achterop (meende ik in de vlugheid gezien te hebben)
ik wil d'r vandeweek nog wel even langsrijden, tenzij iemand anders me voor is, en een foto schieten
wij rijden allebei rond in een R5, ik een rode GTE en zij een witte TL, sinds vandaag met gele koplampjes.
Die goudgele, die zat van voren niet in elkaar, was wel een GT of GTI want had een skirtset en 2 spoilers achterop (meende ik in de vlugheid gezien te hebben)
ik wil d'r vandeweek nog wel even langsrijden, tenzij iemand anders me voor is, en een foto schieten
1721 cc 

Ik kon het nie goed zien want de voorkant was opgetakel.. Maar, ik meende schade te zien aan de rechterkant, net of de bumper los hing.. Als je gaat, owne lama, zit geen kenteken meer op....
Zuilenstein idd, ik rijd daar vaak langs met mijn auto, als ik moet werken rijd ik erdoor heen. Nog nooit zo'n Renaultje gezien...
Zuilenstein idd, ik rijd daar vaak langs met mijn auto, als ik moet werken rijd ik erdoor heen. Nog nooit zo'n Renaultje gezien...
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
Klik Hier!!
-
- AX Spaster Mammer
FoxHunter wrote:Ik kon het nie goed zien want de voorkant was opgetakel.. Maar, ik meende schade te zien aan de rechterkant, net of de bumper los hing.. Als je gaat, owne lama, zit geen kenteken meer op....
kenteken zetten ze erop bij het vertrouwen.
FoxHunter wrote:Ik kon het nie goed zien want de voorkant was opgetakel.. Maar, ik meende schade te zien aan de rechterkant, net of de bumper los hing.. Als je gaat, owne lama, zit geen kenteken meer op....
daar heb je zo'n Edah winkel, en even daarvoorbij heb je rechts (als je richting city plaza gaat) een flat zitten, net voorbij de Edah, in die flat woont m'n vriendin
1721 cc