Ik zou echt last van mn hart krijgen denk ik als ik me daar allemaal in ga verdiepen. De vaardigheid om een beetje te ouwehoeren op het forum enz is voor mij voldoende
ik dacht dat de oplossing er al stond gelukkig ik heb het niet aan mij hart
het autoexec.nt probleem heeft te maken met een actief virus.
het bestandje blijft weggegooid worden.
over het algemeen is het op te lossen door een virusscanner te draaien bijv www.free-av.com
axclub wrote:ik dacht dat de oplossing er al stond gelukkig ik heb het niet aan mij hart
het autoexec.nt probleem heeft te maken met een actief virus. het bestandje blijft weggegooid worden. over het algemeen is het op te lossen door een virusscanner te draaien bijv www.free-av.com
Jah, dat zei Joost ook al toen ik een PB-tje van hem terug kreeg. Heb dat proggie ge?nstalleerd en hij heeft idd een boel dingen eraf gegooid, maar hij doet et nog steeds niet Jah, op zich vind ik et nie zo'n ramp, maar is wel kl*te voor andere mensen die et programma uitproberen en erachter komen dat et nie werkt
Ook hier diezelfde foutmelding.... Al die tips ten spijt maar dat gaat ook mijn pet te boven!
Zou je misschien ergens "gewoon" een werkend bestand kunnen plaatsen??
Diek wrote:Ook hier diezelfde foutmelding.... Al die tips ten spijt maar dat gaat ook mijn pet te boven! Zou je misschien ergens "gewoon" een werkend bestand kunnen plaatsen??
Net gedownload, werkt perfect. Bedankt!
Dit is een menugestuurd programma, dit betekent dat je vanuit het menu moet bladeren. En eh... naar pdf omzetten, practisch onmogelijk!
Het heeft ook even bij mij geduurd voor dat ik het door had, maar ik heb het handboek erop. en alles doet het. De XP regelt het op een gegevene moment zelf. unzippen. Heerlijk...gewoon. en met een hand boek over de ax moet je toch een heel eind komen. Nu nog even zoeken naar de Haynes over de AX en dan moeten we heel ver komen.....
axen.
ik wil weer een Citroën ax rijden, ik verveel me zo, het lijkt me weer leuk. Die astra gaat me vervelen, na 306000 kilometer is er nog steeds niets ernstigs aan de hand..............Ach hij komt er nog wel eens.
Weet iemand of er een handboek of gebruiksaanwijzing te vinden is als pdf of gewoon een doc?
Ik krijg dat digitale handboek ook niet aan de praat.
Ik wil de distributiersnaar vervangen en heb bij mijn ax geen handboek gekregen.
Een tijdje geleden heeft iemand een gedeeltelijke Haynes voor 205 als .pdf aangeboden op het forum. Die heb ik toen gekregen, ik zal eens kijken of ik 'm kan vinden. Is een erg fijn boekwerk, ook al is het eigenlijk voor 205 maar heel veel is hetzelfde.